jameyskatje schreef:niet alleen tmf. check utrecht centraal.. 9 van de 10 posters zijn gebasseerd op seks. onbewust krijg je heeeel veel 'seksprikkels' binnen, zelfs smurfin ziet er sexy uit,.. onschuldig en onopvallend, maar zo is de maatschappij en ik denk serieus dat hier over nagedachct word. duh natuurlijk. ook reclames op tv, op straat, in magazines etc. vrouwen moeten sexy zijn ed. (en dat word dan vrouwenemancipatie genoemd haha, maar dat is een andere discussie)
ik werk met kinderen.. ze dansen schurend en schuddend op liedjes van bijvoorbeeld usher 'I wanne make love.. in this club...' om maar een klein 'onschuldig' voorbeelld te noemen. nou dat vind ik dan gewoon zorgelijk en pak dat absoluut serieus op. gelukkig maar denk ik dan,, als ik dit óók normaal zou vinden doet helemaal niemand iets.
kinderen dragen tegenwoordig geen kinderkleren meer.. in groep 7/8 dragen ze make-up, minirokjes, laarzen enzo.. de kinderkleertjes zijn tegenwoordig miniaturen van volwassenen.
het is gewoon triest. ze worden te snel 'volwassen',, maar geestelijk kunnen ze helemaal niet mee.
zelfs als het wél vrijwillig is, vind ik het nog triest. het zorgt alleen maar voor enge ziektes en minderwaardigheidscomplexen
dat is waar.. maarja.. wat doe je er tegen..