sommigen praten er vrij makkelijk over lijkt wel hier: maarals iedereen die ongewild kaal word er zo overdacht zoals diegene hier dan zouden er toch zoveel meer mensen gelukkig zijn ineens. helaas is dat niet zo gemakkelijk om 'even' die knop van onzeker om te zetten naar volle zelfverzekerdheid en zeggen dikke vinger.
ik heb iemand die vlak naast me staat en kaal word (een vrouw), je wilt niet weten wat dat met een mens doet..psychisch.
ik vind iemand die een hoofddoek draagt om medische redenen (dus daar denk ik aan haaruitval DOOR een medisch iets) héél anders dan iemand die vanuit het geloof een hoofddoek draagt.
Ik vind dit heel naar dat dat moest gebeuren voor de mevrouw uti het nieuwsstukje.
ander voorbeeld: je mag op school geen make up dragen (ja die bestaan

) maar er is een enkel meisje die geen haargroei meer heeft, bv door chemotherapie of een huid/haarziekte die haar wenkbrauwen dus tekent, anders heeft ze niks. Regels zijn regels, maar blijven degenen die die regels hebben opgesteld niet menselijk, en zouden die dan niet kunnen zeggen : op een uitzondering zoals deze na ?
Laat zulke mensen zelf maar eens een poosje zonder haar ronddwarrelen, kijken hoe zeker ze nog zijn!