Elfjarige scheurt dronken aan 160 km/u over snelweg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:51

Op je 11e hoor je nog helemal geen alcohol de drinken! :oo
Ik speelde op die leeftijd nog met barbies... :n

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:03

magda_90 schreef:
Jammer dat hij het overleefd heeft.

Meen je dit nou?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:18

Diablo schreef:
magda_90 schreef:
Jammer dat hij het overleefd heeft.

Meen je dit nou?

Vind het wel grof gezegd indd.
Maar van een kind wat al blijkbaar al zo de weg kwijt is zal in de toekomst waarschijnlijk nog weinig nuttigs leveren aan de maatschappij. Blijkbaar is hij nogal beïnvloedbaar, dus misschien dat het nog goedkomt 8)7

Vind het bizar dat een 11 jarig jongetje al aan alcohol komt en een auto ter beschikking kan krijgen

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:30

suus_ schreef:
Maar van een kind wat al blijkbaar al zo de weg kwijt is zal in de toekomst waarschijnlijk nog weinig nuttigs leveren aan de maatschappij. Blijkbaar is hij nogal beïnvloedbaar, dus misschien dat het nog goedkomt 8)7

Vind het bizar dat een 11 jarig jongetje al aan alcohol komt en een auto ter beschikking kan krijgen

Ik meen dit inderdaad. Zie mijn bericht hierboven. Uiteraard weet ik het hoe en waarom niet, maar als dit al zo gaat wat moet er dan in de toekomst van hem worden?

En ja ik ben nogal grof in dit soort dingen, voor deze acties heb ik geen respect ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:31

Kon 'ie dan per definitie bij het gaspedaal?! :Y)

Ik vraag me af hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Waar zijn zijn ouders in dit verhaal??

x_Rebecca

Re: Elfjarige scheurt dronken aan 160 km/u over snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:34

Ik vind het wel knap dattie zo'n auto kan starten...
dat kan ik niet eens en ik ben 17 :=
Laat staan 80 kilometer rijden met 160 km p/u terwijl je dronken bent.

Opzich wel knap, maar absoluut belachelijk.
Kinderen normaal opvoeden gebeurt volgens mij nog maar weinig.. :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 13:37

pf.. ik ben dan -bijna :P - 16
maar drink geen alcohol, en weet ook niet hoe een auto werkt :')

wat voor verantwoordelijkheid neem je als ouders zeg.. :roll:

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 04:31

Bizar!
Leuke ouders die kunnen goed kinderen opvoeden..NOT!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 10:24

magda_90 schreef:
suus_ schreef:

Ik meen dit inderdaad. Zie mijn bericht hierboven. Uiteraard weet ik het hoe en waarom niet, maar als dit al zo gaat wat moet er dan in de toekomst van hem worden?

En ja ik ben nogal grof in dit soort dingen, voor deze acties heb ik geen respect ;)

Ehm...voor deze actie heb ik uiteraard ook geen respect. Maar om een kind van 11 nou dood te wensen.....vind ik dan ook weer zo'n actie waar ik geen respect voor kan opbrengen.....

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:09

Prima dat je dat niet kan. Maar het is zo te lezen wel bewust gedaan, want anders hij had deze actie niet opgezet, dan vind ik persoonlijk opgeruimd staat netjes ;) (alvast excuses als ik tegen scheenbenen aan trap).

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:24

Ik ben 16 en weet wel hoe je een auto moet starten, en zeker een automaat is als je het weet een fluitje van een cent.
Maar om het stuur recht te houden met 160 km/u en dan ook nog eens dronken... := 8)7
Ben wel benieuwd naar de rol van de ouders in dit verhaal.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:01

magda_90 schreef:
Prima dat je dat niet kan. Maar het is zo te lezen wel bewust gedaan, want anders hij had deze actie niet opgezet, dan vind ik persoonlijk opgeruimd staat netjes ;) (alvast excuses als ik tegen scheenbenen aan trap).

Bewust gedaan? Natuurlijk doet een jochie van 11 dat bewust. Maar ik denk niet dat hij zichzelf heeft opgevoed, dus zoveel schuld kan hij niet hebben.
Bovendien heeft een kind van die leeftijd vaak helemaal geen besef wat hij nu precies allemaal aanricht. Mijn dochter (ze is ook bijna 11) heeft ook allerlei vreemde acties, omdat ze nog helemaal niet bij de gevolgen ervan stil staat. Maar om dan maar te wensen dat zo'n kind opgeruimd wordt? Nee.....

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:08

Ik wou net zeggen, kind kan je ook niet heel erg de schuld geven, ligt waarschijnlijk aan de opvoeding... :=

Maarja, dit laat wel weer zien.. in Amerika kan alles :=

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:45

Auto starten is idd niet zo heel moeilijk hoor, sleuteltje omdraaien et voila, ding loopt!
Nog makkelijker dan fietsen zeg maar....

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:53

En dan een kind van 11 maar dood wensen? Allemachtig, dit vind ik bijna erger dan wat er daar in Wyoming is gebeurd!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:12

Sorry? :oo wat ziek zeg :\

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:44

PussInBoots schreef:
En dan een kind van 11 maar dood wensen? Allemachtig, dit vind ik bijna erger dan wat er daar in Wyoming is gebeurd!

Mijn mening is gezegd, meer kan ik er niet van zeggen. Meningen verschillen, dat blijkt maar weer :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:46

Een mening kan je ook bijstellen :=
Jochie kan er ook niks aan doen, kind is 11! Dan kan je echt nog niet heel logisch nadenken hoor, en dan doe je ook niet zoiets als je zoiets in je omgeving niet meekrijgt.

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 18:47

Meningen verschillen indd, gelukkig maar. Maar ik vind zelf dat je iemand dood wensen gewoon niét dood, mag dan eender wie zijn, zoiets doe je gewoon niet, en anders is dat iets dat je misschien beter voor jezelf kan houden :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:49

Een ieder die opgevoed is (11 of niet) weet dat dit uit den boze is. Ouders/vriendinkring zullen er vast mee te maken hebben gehad, maar de 11 jarigen die ik hier aantref zullen dit nooit bedenken, laat staan uitvoeren (hoe slecht hun opvoeding ook is geweest!). En hoe zeer jullie het er niet mee eens zijn, dit is wel mijn mening. Ik heb verder ook geen zin om die te gaan verdedigingen/bijschaven.

xLies schreef:
Meningen verschillen indd, gelukkig maar. Maar ik vind zelf dat je iemand dood wensen gewoon niét dood, mag dan eender wie zijn, zoiets doe je gewoon niet, en anders is dat iets dat je misschien beter voor jezelf kan houden :)

En wellicht iets om niet op te reageren als je er niet mee eens bent. Ik dacht dat je je mening hier mocht geven (denkt aan struikelblokken van menig discussiepunten hier). Maar goed, joch heeft het overleefd en hopelijk laat ie het de volgende keer ;)

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 18:52

Gelukkig kan je Amerika en Nederland ook vergelijken hé :=
Er zijn altijd ouders die meer fouten maken in de opvoeding dan andere, een kind kopieert het gedrag van andere, misschien een vader als dronkaard, tja dat komt ervan. En dat noem jij dan fout van het kind, nee het kind doet gewoon wat zijn 'voorbeeld' doet.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:53

Een ieder die normaal opgevoed is ja.

Ik denk eerlijk gezegd dat er maar weinig situatie's zo zijn in Nederland.... in Amerika is alles vaak echt veel erger... en als je hele omgeving geen normale opvoeding heeft gehad vraag ik me af hoe jij denkt te willen weten wt goed of fout is? :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:59

Ik snap jullie punt wel hoor daar niet van. Zoals eerder gezegd, ieder zijn mening. Maar we gaan nu offtopic ;)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:02

Offtopic? :+
Dit is een discussietopic, en het gaat nogsteeds over dat jochie van 11...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 19:05

Offtopic over mijn mening en niet over dat jochie van 11. Mijn mening is nu duidelijk bij jullie, ik voel geen behoefte om dat verder uit te leggen omdat ik weet dat het niet door ieder geaccepteerd word. Ik zal de volgende keer mijn mening wel achterwege laten als dat gewenst is. :)