Ik speelde op die leeftijd nog met barbies...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:magda_90 schreef:Jammer dat hij het overleefd heeft.
Meen je dit nou?
suus_ schreef:Vind het wel grof gezegd indd.
Maar van een kind wat al blijkbaar al zo de weg kwijt is zal in de toekomst waarschijnlijk nog weinig nuttigs leveren aan de maatschappij. Blijkbaar is hij nogal beïnvloedbaar, dus misschien dat het nog goedkomt![]()
Vind het bizar dat een 11 jarig jongetje al aan alcohol komt en een auto ter beschikking kan krijgen
magda_90 schreef:suus_ schreef:Vind het wel grof gezegd indd.
Maar van een kind wat al blijkbaar al zo de weg kwijt is zal in de toekomst waarschijnlijk nog weinig nuttigs leveren aan de maatschappij. Blijkbaar is hij nogal beïnvloedbaar, dus misschien dat het nog goedkomt![]()
Vind het bizar dat een 11 jarig jongetje al aan alcohol komt en een auto ter beschikking kan krijgen
Ik meen dit inderdaad. Zie mijn bericht hierboven. Uiteraard weet ik het hoe en waarom niet, maar als dit al zo gaat wat moet er dan in de toekomst van hem worden?
En ja ik ben nogal grof in dit soort dingen, voor deze acties heb ik geen respect
magda_90 schreef:Prima dat je dat niet kan. Maar het is zo te lezen wel bewust gedaan, want anders hij had deze actie niet opgezet, dan vind ik persoonlijk opgeruimd staat netjes(alvast excuses als ik tegen scheenbenen aan trap).
xLies schreef:Meningen verschillen indd, gelukkig maar. Maar ik vind zelf dat je iemand dood wensen gewoon niét dood, mag dan eender wie zijn, zoiets doe je gewoon niet, en anders is dat iets dat je misschien beter voor jezelf kan houden