Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uthrick schreef:Ik weet er helaas sowieso 3. 1 ouder echtpaar die samen in bed hand in hand dood is aangetroffen. Ze hadden geen kinderen maar hun 8 dwerggeitjes en 2 hangbuikzwijntjes betekende alles voor hen. Ze zaten binnen een 2 km gebied van een besmet bedrijf dus de dieren moesten helaas geruimd worden. Dat heeft ook echt héél veel indruk gemaak, is ook in het nieuws geweest volgens mij...
Wesseltje schreef:Alleen de voorkant van het boek met de tekst erbij vind ik al aangrijpend..
Ik zag het wel bij bol.com staan, alleen dan als tweedehands.
Marchador schreef:Wesseltje schreef:Alleen de voorkant van het boek met de tekst erbij vind ik al aangrijpend..
Ik zag het wel bij bol.com staan, alleen dan als tweedehands.
Ik ook, de rillingen liepen al over mijn lijf heen. Ik zou het boek niet willen lezen, veel te emotioneel denk ik.
Maar vreselijk wat er is gebeurd.
ranna schreef:Nevernooitniet dat ik dat boek ga lezen
Kan me er nog zo vreselijk kwaad over maken. Al dat machtsvertoon vanwege dat smerige kl*tengeld terwijl het om een te genezen, ongevaarlijke ziekte gaat.
Het heeft me nog meer afkeer van geld en deze hele geldaanbiddende wereld doen krijgen.
Geld gaat voor alles, niets is zo belangrijk dan geld. Wij zijn zover afgedwaald van wat belangrijk is en van wat en wie we zijn.
De hypocratie van politici en hun ziekelijke regeldrift. Hun arrogantie te denken dat wij niet voor ons zelf kunnen beslissen en zij het maar voor ons moeten doen.
Dieren zijn volstrekt nodeloos afgemaakt en mensen die geen uitweg zagen besloten tot zelfmoord. Ik hoop dat ze trots op zichzelf zijn in Den Haag. De economie is gered! En die mensen die zelfmoord pleegden? Ach wat zou het.