Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? 
ik las luiPaard ipv luiaardIndianLady schreef:Heel apart, ik denk dat ik ook idd veel meer foto's had gemaakt dandeze. Want deze foto's roepen meer vragen op dan dat ze antwoorden.
Vind een schildpad eigenlijk nog de beste gok, want hoe kan een luipaardenfoetus uit het water komen
Of erin.
Beest is dood dus is het logisch dat het lichaam gaat opzwellen en misvormd raakt. Ben heel benieuwd wat het is/was

ik vind het nog altijd een geweldige film 
ze hadden er op z'n minst een figuurtje van haar op kunnen laten zitten

ad0rey0u schreef:IndianLady schreef:Heel apart, ik denk dat ik ook idd veel meer foto's had gemaakt dandeze. Want deze foto's roepen meer vragen op dan dat ze antwoorden.
Vind een schildpad eigenlijk nog de beste gok, want hoe kan een luipaardenfoetus uit het water komen
Of erin.
Beest is dood dus is het logisch dat het lichaam gaat opzwellen en misvormd raakt. Ben heel benieuwd wat het is/was
Het is dus een naakte luiaard
Even offtopic; je hebt een geweldige avatar!ik vind het nog altijd een geweldige film
@ chocotof; haha!ze hadden er op z'n minst een figuurtje van haar op kunnen laten zitten
IndianLady schreef:Heb al ge-edit
Ik ookvooral Dodger dan

Ik las dus ook luiPaard en dacht, hoe in g*dsnaam komen ze daarbij, daar lijkt het toch helemaal niet op... Maar een luiAard, ja daar geloof ik wel in! Zeker nu ik even op de klauw aan de zichtbare voorpoot heb gelet. Het lijkt mij trouwens ook niet dat dit dier nog leefde, ziet er meer uit als iets dat al 'iets langer' dan een dag in het water heeft gelegen...

En al die kinderen maar met stenen gooien, en dan krijgen we weer reddingsacties als; Red de luiaard!
Njaa je hebt zieke mensen rondlopen natuurlijk. Maar ik neem aan dat zo'n luiaard dan ook wel in protest komt