Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:48

xPassion schreef:
Ik moet zeggen dat ik achter veel van zijn argumenten sta.
Hoewel ik wel van mening ben dat hij ze wat respectvoller kan brengen.

Nu ben ik stiekem heel erg benieuwd over welke argumenten jij het hebt? (en nee, niet als aanval, maar puur uit nieuwsgierigheid, mag ook via pm).

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:49

Sonja schreef:
Ik ben absolute voorstander van vrijheid van meningsuiting, maar wat die kerel uitkraamt is ronduit kwetsend en schadelijk voor een multiculturele samenleving. Maar om 'm dood te wensen gaat me te ver. Ik hoop gewoon dat die ene hersencel die 'ie nu heeft en helaas alleen gebruikt om niet in z'n broek te plassen, zich toch ooit nog gaat vermenigvuldigen en voor meer fatsoen gaat zorgen.

nou nou...nu ben je geen haar beter dan wat je wilders verwijt...

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:49

xPassion schreef:

Ik ben dan heel erg benieuwd wat je reden is om achter hem te staan?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:50

Geert maakt politiek Den Haag wel levendiger!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:51

Respectvoller kan hij het niet brengen vrees ik, want hij wil graag van 1 geloof af in Nederland. Dat is al niet echt respectvol...

Tuurlijk heeft hij ook wel punten op de agenda die minder extreem zijn :) En er zitten ook wel eens wat tussen waarvan ik denk: prima! :) Dat heb ik bij elke partij wel. Geen partij heeft alleen maar slechte en goede punten.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 17-09-09 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:52

Iemand hier had het over een coalitie tussen CDA en PVV, denk het niet hoor :D:
Citaat:
Balkenende wijst heffing op hoofddoekjes af DEN HAAG - Het kabinet ziet helemaal niets in het voorstel van PVV-leider Geert Wilders om belasting te heffen op het dragen van een hoofddoekje.
Dat maakte premier Jan Peter Balkenende donderdag duidelijk tijdens de tweede dag van de Algemene Beschouwingen. Woensdag, toen Wilders zijn plan presenteerde, sprak minister Eberhard van der Laan (Integratie) al van een „volstrekt hysterisch” voorstel.

Balkenende benadrukte dat zo'n voorstel niet past in „een land waar plaats is voor iedereen en waar we respectvol met elkaar omgaan”, zoals hij dat voor ogen heeft.

Wilders oogstte woensdag ook louter kritiek uit de Tweede Kamer. De PVV-leider vindt dat er snel iets gedaan moet worden aan de „ontzettende groei van hoofddoekjes” in het straatbeeld.

En dat laatst dikgedrukte sluit ik me volledig bij aan!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:53

Welshcobfan schreef:
Respectvoller kan hij het niet brengen vrees ik, want hij wil graag van 1 geloof af in Nederland. Dat is al niet echt respectvol...

Tuurlijk heeft hij ook wel punten op de agenda die minder extreem zijn :) En er zitten ook wel eens wat tussen waarvan ik denk: prima! :) Dat heb ik bij elke partij wel. Geen partij heeft alleen maar slechte en goede punten.

hij wil helemaal niet 1 geloof van NL maken, maar het word wel hoog tijd dat de poorten eens gesloten worden vol is vol!

NL is een vrij land waar veels te veel mensen misbruik van maken.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 15:55

Maar besef goed dat CDA heeeeel graag in de regering wil ipv in de opositie ;)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:56

Barmat schreef:

Denk dat ze nog eerder dood gevonden willen worden. :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 15:57

Pashon, iets beter lezen ;) Er staat dat hij duidelijk van 1 geloof áf wil. Hij is enorm anti islam. Er staat dus niet dat hij er 1 geloof van wil maken ;)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 16:01

Somebody_ schreef:
Barmat schreef:

Denk dat ze nog eerder dood gevonden willen worden. :D

Nou ja... roep nu niet te hard he....

Ik zou eerlijk gezegd trouwens geen andere partij weten die het goed zou doen met PVV... behalve dan misschien VVD en TON, maar dat is wel een liberale rechtste zut van jewelste bij elkaar dan.....

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:03

VVD heeft aangegeven wel samen te willen regeren met de PVV.
CDA wil niet in de oppositie, maar regeren. Dus ik vrees dat we Wilders nog wel een tijdje in ons midden hebben, mits hij niet tussen 6 plankjes eindigt (wat ik niet hoop).

Ik zal nooit op Wilders stemmen, maar ik zou hem wel een kans willen geven om in de coalitie te komen, laat hem zichzelf maar een keer bewijzen. Voorlopig is hij nu niets anders dan een van die stuurlui die aan wal staan met hun grote mond.

Charlie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:03

Oeh! Een coalitie van Rita en Geert dat wordt helemaal _-:(

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:04

Nee, dat zooitje wat er nu zit zijn een stel lekkertjes tezamen zeg, sjonge jonge! Balkenende die als een loopse teef achter de wereldleiders aanhobbelt en netjes ‘ja mijnheer, nee mijnheer’ reageert.

Weet je, ik vind het wel ‘lekker’ dat er eens iemand is opgestaan die lekker overal tegen aan schopt. Okay, een aantal dingen die hij meldt zijn wel erg ver gezocht en ik ben het lang niet met alles eens, maar feit blijft wel dat hij iedere keer weer (internationale) discussies oproept. Mensen aan het praten krijgt, aan het denken krijgt en bepaalde onderwerpen juist bespreekbaar krijgt. Dat vind ik het goede eraan.

Feit blijft dat de Nl. eigenlijk een stel lafaards zijn die als klootjes achter anderen aan hobbelen, vooral niet een eigen mening vormen en als ze die al hebben, er niet voor uit durven te komen, bang om onder tafel geluld te worden – of erger!

Lekker toch dat er iemand is die bepaalde onderwerpen, waar men voorheen niet eens aan durfde te dénken zowat, bespreekbaar maakt.
Want de Nederlanders zijn toch zo n lekker open volkje? Ja, me togus! We laten ons intimideren en indoctrineren aan alle kanten.

En tja, doodverwensingen of niet…mocht Wilders ook weer geëxecuteerd worden…dan staat toch de volgende wel weer op.

orienta

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:06

Geweldig gesproken Imago01

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:07

Heb niet alles gelezen (zal ik zo nog even doen), maar wat mij opvalt is dat er voornamelijk negatief over Geert Wilders wordt gedacht.. Nu vraag ik mij af, hoe krijgt hij het dan voor elkaar om toch zo veel stemmen te gaan krijgen bij de komende verkiezingen?

Ben overigens absoluut niet voor Geert Wilders, zie hem liever ook (uit de kamer) verdwijnen.
Laatst bijgewerkt door Lottejulia op 17-09-09 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:07

xPassion schreef:

Helemaal mee-eens. :j

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:08

Somebody_ schreef:
xPassion schreef:

Nu ben ik stiekem heel erg benieuwd over welke argumenten jij het hebt? (en nee, niet als aanval, maar puur uit nieuwsgierigheid, mag ook via pm).

ik haal deze argumenten recht van de pvv site. Leek mij het handigst om als voorbeeld te gebruiken met mijn eigen aanvulling eronder.

1. Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd.
Sluit ik me volledig bij aan, maak er wat van of donder op. Zo kunnen de mensen die er wat van willen maken blijven in NL.
Lijkt mij niet meer dan normaal.

2. Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf.

We moeten naar mijn mening strenger tegen dit soort mensen worden, het is toch niet normaal meer wat je soms hoort.

3.Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams
Even voor de duidelijkheid er staat radicale moskeeën en imams. ;)
Mensen die de nederlanders zwart lopen te maken in ons eigen land en vaak van het geld van onze gemeente.

4.Verbod hoofddoekjes in publieke functies.
Geloof is iets voor jezelf naar mijn mening, dit zou ook mogelijk moeten zijn zonder het naar de buitenwereld te tonen.
het is een levensstijl die mensen ook aan je zouden moeten merken aan iets anders dan je kleren.
En als je dan een hoofddoek wilt dragen, dan naar mijn mening in ieder geval niet in een publieke functie.

5.Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen.
Sluit ik me helemaal bij aan. De meeste gevangenissen zien er tegenwoordig beter uit dan de verpleeghuizen voor ouderen.

6. Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts.
lijkt me duidelijk :P

7.Verbetering zorg en nazorg thuisfront uitgezonden en teruggekeerde militairen.
Wat ik vind het ongelovelijk hoe de regering deze mensen vaak laat zitten.

8. Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
Liijkt me niet meer dan logisch.

Dit zijn even een aantal voorbeelden. En even voor de duidelijk ik sta hierachter, dat verwacht ik niet van een ander. Daarom is het ook MIJN mening. ;)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:09

Citaat:
Balkenende benadrukte dat zo'n voorstel niet past in „een land waar plaats is voor iedereen en waar we respectvol met elkaar omgaan”, zoals hij dat voor ogen heeft.

Plaats is voor iedereen? Pardon? In dit land ja, waar werkeloosheid heerst, mensen zich van kant maken omdat ze financieel geen uitweg meer zien, duizenden in de schulden zitten, huizentekort met wachtlijsten van 7 jaar en langer? Rot toch op. Er is gewoon geen plaats meer. Klaar….is dat nou nog steeds niemand duidelijk?
Wacht maar af tot de rottige gevolgen jou persoonlijk treffen, dan ga je wel anders denken.
Nederland is gewoon overvol. Klaar. En het boeit me geen reet door welke bevolkingsgroep dat is...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:10

Wel jammer dat Geert zich dan richt op bv de hoofddoektax, terwijl er nuttigere punten op de lijst staan :)
Maar ja, met de verhoging van de max. snelheid kan hij niet echt provoceren... dus krijgt hij minder aandacht. En Geert loves aandacht :j

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:12

_Lotjuh_ schreef:
Heb niet alles gelezen (zal ik zo nog even doen), maar wat mij opvalt is dat er voornamelijk negatief over Geert Wilders wordt gedacht.. Nu vraag ik mij af, hoe krijgt hij het dan voor elkaar om toch zo veel stemmen te gaan krijgen bij de komende verkiezingen?

Omdat de Nl. een laf poedersuiker is die nog steeds niet voor hun eerlijke en oprechte mening durven uit te komen. Niet in het openbaar, wel in vriendenkring of met familie. Wel stemmen, maar niet ervoor uitkomen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:13

het valt mij nog mee, dat hij nog niet is doodgeschoten door iemand! Die man zal wel vrezen voor zijn leven neem ik aan?

Ik sta niet achter zijn punten, hij wil gewoon shockeren en zo het nieuws halen.
Laatst bijgewerkt door denice op 17-09-09 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:17

Dat is ook zijn tactiek en het werkt goed! :j
Dus wbt PR is Geert echt een topman :)

(alleen is shockeren niet genoeg om daadwerkelijk ook punten erdoor te drukken :=)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:17

Imago, mag het allemaal iets respectvoller gebracht worden alsjeblieft?

xPassion: iedere partij heeft wel punten waar je het mee eens kunt zijn. Er zijn echter heel veel punten aan de PVV die totaal absurd zijn - en als een partij teveel van die punten heeft, zijn ze wat mij betreft compleet ongeschikt om te regeren.

Miljard extra voor AOW'ers
Waar wil hij die vandaan halen?

Minder ministeries, minder ambtenaren
Tuurlijk, de meeste ambtenaren die er nu zijn, waren nog niet overbelast :\

Preventief fouilleren in het hele land
What happened to privacy?

Handhaving artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs), maar moratorium van 5 jaar op nieuwe islamitische scholen
Een contradictio in terminis!

Preekverbod buitenlandse imams, verplichting tot spreken van Nederlandse taal in gebedshuizen
Fijn voor al die internationale kerken... Plus: waarom zou je dat doen?

Ik ben pas bij punt vier van de negen in zijn verkiezingspamflet. Ik zal maar stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 16:18

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:57, in het totaal 2 keer bewerkt