Man liegen 2 keer zo vaak als vrouwen op een dag.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 07:30

_miepie_ schreef:
Hahah eigenlijk wel erg he

De meest gebruikte leugen door zowel man als vrouw is: Wat leuk om jou weer eens te zien. (niet dus :D )

haha deze herken ik mij wel in...per ongeluk iemand uit je gsmtelboek bellen, terwijl je diegene erboven moest hebben..snel wegdrukken, maar dat stomme ding gaat nog ff door..vervolgens een week later terug gebeld te worden en te horen "wat leuk dat je belde" uuuuuuuuuuuuuuuuh ja.."had je ook al zolang niet gesproken, was benieuwd hoe het met je was" :o :Y) niet dus, oops.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 07:44

Ik vraag me af waarom het nodig is deze leugentjes te gebruiken? Kunnen we dan helemaal niet meer eerlijk zijn? Het zijn maar kleine leugentjes, maar ik zou me er niet prettig bij voelen als ik ze zou moeten gebruiken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:06

tante_trien schreef:
Ik vraag me af waarom het nodig is deze leugentjes te gebruiken? Kunnen we dan helemaal niet meer eerlijk zijn? Het zijn maar kleine leugentjes, maar ik zou me er niet prettig bij voelen als ik ze zou moeten gebruiken..

Is al een mooi voorbeeld gegeven in dit topic dat sommige vrouwen liever voorgelogen worden dan de waarheid aan te moeten horen;

Urielle schreef:
Maakt me trouwens ook niet uit, ik hoor liever dat mijn kont niet zo dik is in die broek dan dat hij zegt: Ja tjemig, met zo'n reet ga je zo'n broek toch niet aantrekken? :wow:

:+

Ghani

Re: Man liegen 2 keer zo vaak als vrouwen op een dag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 10:47

hihi, gisteravond in bed had ik nog een discussie met mn lief over dit onderwerp!!

Ik weet er dus alles van..
Het kan heel irritant zijn, omdat ik bij sommige dingen gewoon weet dat ie staat te liegen.. als ie bv gedronken heeft of zo.

Maar zoals al wordt aagegeven is het soms ook fijn dat ie zegt dat ik mooi ben, terwijl ik er niet uit zie.
(al ben ik geen dommie, dus weet ik zelf dan eigenlijk ook wel dat ik er niet uit zie :+ ) .