Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shera schreef:Ze komt op mij over als zwaar gefrustreerd. Haar gebrek aan respect voor een ander stoort me.
Ik kan haar niet serieus nemen eerlijk gezegd.
Lovely schreef:Als het die juf niet uit zou maken hoe een ander over haar dacht, dan zou ze ook geen kledingstuk hoeven dragen waarmee ze een signaal afgeeft. Want wat is een signaal zonder dat het overkomt? Ze spreekt zichzelf dus tegen omdat ze het zelf nog niet zo goed begrijpt, of ze liegt om de mensen op het verkeerde been te zetten over haar bedoelingen. Hoe dan ook is dit soort extreem gedrag in NL niet nodig, niet heilzaam en ook eigenlijk niet gepast.
Goof schreef:Zij maakt wel duidelijk dat iedereen zich in Nederland moet aanpassen aan de Nl cultuur en gewoonte (en in dit geval kledingstijl), maar waar is inderdaad dan de vrijheid nog om zelf te kiezen? En te zijn wie je bent? Ik vond dat ze daar met die opmerking toch een sterk punt had.
Anne. schreef:Uitzendinggemist.nl
BraveSpots schreef:Goof schreef:Zij maakt wel duidelijk dat iedereen zich in Nederland moet aanpassen aan de Nl cultuur en gewoonte (en in dit geval kledingstijl), maar waar is inderdaad dan de vrijheid nog om zelf te kiezen? En te zijn wie je bent? Ik vond dat ze daar met die opmerking toch een sterk punt had.
Ik vind van niet. Je hebt geen absolute vrijheid. Je mag niemand vermoorden, je mag niet door het rood rijden, je mag de belasting niet ontduiken,...
Een samenleving heeft nu eenmaal regels, en aan die regels hoor je je aan te passen. En als die regels je niet aanstaan is
dat jouw probleem, niet die van de maatschappij.
Goof schreef:Maar eerlijk is eerlijk, er is ook een ernstig gebrek aan respect voor haar.
Zij maakt wel duidelijk dat iedereen zich in Nederland moet aanpassen aan de Nl cultuur en gewoonte (en in dit geval kledingstijl), maar waar is inderdaad dan de vrijheid nog om zelf te kiezen? En te zijn wie je bent? Ik vond dat ze daar met die opmerking toch een sterk punt had.
Wat zij doet geniet in geen geval mijn voorkeur, ik zie inderdaad ook liever wie ik voor me heb en laten we over identificatie maar niet spreken, want daar heb ik ook nog wel wat vragen over, maar deze opmerking vond ik erg sterk van haar.
Goof schreef:Maar eerlijk is eerlijk, er is ook een ernstig gebrek aan respect voor haar.
Zij maakt wel duidelijk dat iedereen zich in Nederland moet aanpassen aan de Nl cultuur en gewoonte (en in dit geval kledingstijl), maar waar is inderdaad dan de vrijheid nog om zelf te kiezen? En te zijn wie je bent? Ik vond dat ze daar met die opmerking toch een sterk punt had.
Wat zij doet geniet in geen geval mijn voorkeur, ik zie inderdaad ook liever wie ik voor me heb en laten we over identificatie maar niet spreken, want daar heb ik ook nog wel wat vragen over, maar deze opmerking vond ik erg sterk van haar.
verootjoo schreef:Maar je leeft toch niet voor jezelf? Dan had God wel 1 mens geschapen... en was het ook niet de bedoeling dat je een partner vindt om daar mee samen te leven...
faye schreef:verootjoo schreef:Maar je leeft toch niet voor jezelf? Dan had God wel 1 mens geschapen... en was het ook niet de bedoeling dat je een partner vindt om daar mee samen te leven...
Wie zegt dat dat de bedoeling is? Er zijn ook genoeg mensen helemaal happy zonder partner. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.