Anoeska schreef:Ik begrijp wel dat het voor heel veel 'burger' misschien lastig in te schatten is. iedereen denk alleen in z'n eigen straatje (IK heb minder te besteden, en de minister eet voor €300). Maar daarmee zijn grote problemen niet opgelost.
Eerlijk gezegd heb ik ook weinig zin om door te werken tot mijn 67e, maar ik zie wel in dat dit voor sommige problemen een oplossing kan bieden, dus dat het er waarschijnlijk toch van moet komen. Ik weet ook nog niet hoe ik mijn huis moet betalen zonder hypotheekrente-aftrek, maar snap wel dat er neer gekeken moet worden.
Het land regeren is niet alleen maar in je eigen situatie kijken, maar ook kijken in welke context dingen staan.
nou mag ik er op wijzen dat ik nog niet eens alleen naar mijn eigen situatie kijk maar naar die van een vriendin ,die als alleenstaande mamma met 2 kids hoge sprongen moet maken om het hoofd maar boven water te houden
en ja dat gaat zo een minister eten voor 300
ja dat maakt mij kwaad 
nou kan ik als simpele burger de regereing niet veranderen dus kies ik voor de andere optie's die voor mij open staan
en dat is uitzoeken waar ik wel tevreden zou kunnen zijn en dit land verlaten