Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:45

lifaya schreef:
Ik heb daarentegen zat jongens meegemaakt die makkelijk hun ding deden terwijl ze een vriendin/vrouw thuis hadden met een kind...

Oh ik ken ook een meisje met een dochtertje van 4, samenwonend en wel 2 vreemde gozers die er per weekend overheen gaan hoor :) Geen probleem :)

Rennie89

Re: Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:48

Ken ik ook wel, maar toch heel wat minder dan mannen ;) Maar ach het valt gewoon simpelweg niet te bewijzen. Ikzelf ben ook wel eens vreemdgegaan hoor, maar was een kind van 15 en totaal niet verliefd :+ maar nu weet ik van mezelf dat ik niet vreemd zal gaan als ik een relatie heb met een man waar ik écht verliefd op ben.

Winddancer

Als ik hier in de omgeving kijk dan gaan relaties net zo vaak kapot doordat een vrouw is vreemd gegaan dan een man :j

Kukkie

Bulck, 1 op de zes geloof ik. Heeft met spreiding van de genen te maken. Dus heel natuurlijk, want instinctief.

En daarbij, zowel mannen als vrouwen kunnen 'verstrikt' raken in een saai gezinsleven. Meestal denkt men dat mannen dan gaan verlangen naar iets spannends, waarbij ze weer aantrekkelijk gevonden worden. Maar ook vrouwen willen zich wel eens sexy voelen, in plaats van moeder en vrouw-van. Dus die hebben net zoveel behoefte aan spanning, denk ik. En ze zijn beter in voor elkaar krijgen wat ze willen, vandaar dat percentage van vrouwen iets hoger is.
Monogamie is prima hoor.... maar voor veel mensen net niet haalbaar. Dus doen ze gewoon alsof. Omdat anders de chaos ook niet te overzien is.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:52

lifaya schreef:
Mijn vreindinnen zijn nog nooit vreemd gegaan en hun vriend wel ;) vriendin van mij zegt altijd dat ze een vriend heeft en zal dus ook nooit vreemdgaan.

Ik heb daarentegen zat jongens meegemaakt die makkelijk hun ding deden terwijl ze een vriendin/vrouw thuis hadden met een kind...

En ik heb daarentegen zat meisjes meegemaakt die hun ding deden terwijl vriendlief aan iedereen vertelde hoe graag hij haar niet zag ;) . Geloof me, die meisjes zochten absoluut geen liefde bij andere mannen, bij hun ging het puur en alleen voor de seks. Dat iemand zweert dat ze nooit zal vreemdgaan is geen indicatie, die mannen én vrouwen die vreemd gaan roepen ook allemaal dat ze hun lief nooit zouden bedriegen.

Het is maar gewoon wat je eigen ervaring is. Jij ziet veel mannen vreemdgaan, ik zie ook veel vrouwen vreemdgaan voor de seks. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook geld voor een heel geslacht, genoeg vrouwen die vreemd gaan maar die zitten gewoon niet in je vriendenkring. Vrouwen zijn ook écht niet heilig.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:55

Bij een genetisch onderzoek is al eens gebleken dat ongeveer 20% van de kinderen (!) een andere vader heeft dan de man met wie de moeder een relatie heeft op het moment van bevruchting. Echt ontzettend veel dus! (en het schopt behoorlijk je studies in de war)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:56

wow dat is wel een héél eng aantal....

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:57

Yessy schreef:
Bij een genetisch onderzoek is al eens gebleken dat ongeveer 20% van de kinderen (!) een andere vader heeft dan de man met wie de moeder een relatie heeft op het moment van bevruchting. Echt ontzettend veel dus! (en het schopt behoorlijk je studies in de war)

zulk soort dingen zijn nooit 100% te bewijzen. en geloof er eerlijk gezegt ook niet zo in.
hoeveel gezinnen gaan niet stuk om andere redenen als vreemdgaan tja vrouwlief gaat verder met der leven en krijgt een nieuwe man met als gevolg dat de man waar ze mee samenwoont niet de biologische vader is van haar kinderen.

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 12:58

Maar het schijnt ook zo te zijn dat een eitje in het vrouwenlijf erg graag bevrucht wordt door 'vreemd' zaad. Dat verklaart ook een aantal van die kinderen. Ronald Giphart heeft er een leuk boek over geschreven, dit soort wetenschappelijke dingen. Ten Liefde heet het.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:00

Volgens mij doen mannen en vrouwen dat allebei even hard. :D

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:00

Mannen schijnen ook veel meer zaad te produceren als ze weten dat de vrouw met wie ze gaan ook met een ander gaat, dus opzich is het logisch :j

Zelfde als die studies over de mannenpil, waar het percentage zwangerschappen veel te hoog was. Bleek na extra onderzoek dat vooral de vrouwen die niet wisten aan wat voor onderzoek hun man meedeed zwanger raakten... en dus niet van hun man want die pil deed z'n werk prima.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:07

Yessy schreef:
Mannen schijnen ook veel meer zaad te produceren als ze weten dat de vrouw met wie ze gaan ook met een ander gaat, dus opzich is het logisch :j

Hahahaha die geniepige mannen ook.
maar klinkt me bekend in de oren.
een kennis van ons was al jaren bezig om zwanger te raken van haar manlief, alles geprobeerd IVF noem het maar op.
manlief snoept buiten de deur en tada andere vrouw zwanger (die vrouw was toevallig wel vrijgezel)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 13:25

Yessy schreef:
Zelfde als die studies over de mannenpil, waar het percentage zwangerschappen veel te hoog was. Bleek na extra onderzoek dat vooral de vrouwen die niet wisten aan wat voor onderzoek hun man meedeed zwanger raakten... en dus niet van hun man want die pil deed z'n werk prima.

:oo

Maargoed mijn ervaring, van vrienden en vriendinnen is toch ook meestal de man de vreemdganger.
En de vrouwen zijn meestal héél listig. Maar misschien geven die in zo'n onderzoek eerlijker antwoord?
Drinken mannen echt zo veel dat ze het zich echt niet meer herinneren.. :?

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:35

Tsja je hoort ook altijd dat mannen te snel vreemd gaan als ze gedronken hebben. Nu kan ik toch wel zeggen dat als een vrouw teveel gedronken heeft ook makkelijk vreemd gaat dat heb ik ook wel gehoord van vriendinnne. Ik had ook wel verwacht dat het wel ongeveer een gelijk aantal zou zijn :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:38

Ik ken eigenlijk alleen mannen die vreemd gaan...maar goed het zal best waar zijn en ik zeg niet dat vrouwen het nooit doen. Of vrouwen zijn slimmer en komt het minder snel uit :Y)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:40

Ik kan me voorstellen dat jonge vrouwen (met een verkering) regelmatig vreemd gaan, volgens mij zijn het de mannen die in een vaste relatie vaker vreemd gaan...

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:41

Ik vraag me altijd af met dit soort onderzoeken hoe ze aan het materiaal komen! Is iemand hier weleen geinterviewd over vreemdgaan oid? Ik in ieder geval nog nooit.. vraag me altijd af hoe ze dat toch doen!! .

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 13:41

Ik denk dat vrouwen en mannen even vaak vreemdgaan :x
Ken zelf meer mannen die vreemdgaan dan vrouwen.
Zelf zou ik nooit vreemdgaan..
Als het niet meer zou werken met iemand en ik zou op een ander vallen zou ik het gewoon zeggen..
Lijkt mij minder pijn doen dan er later achterkomen..

Ik heb dit trouwens ook met mijn vriend afgesproken.
Dat als er een ander is dat we dat beide gewoon eerlijk vertellen.
Ik zie trouwens mijn vriend (en mijzelf ook niet xD) niet vreemdgaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:16

Kijk niet op van het percentage, had gedacht dat het gelijk zou liggen... maar de vrouwen liggen dus aan kop :D

Vrouwen zijn er gewoon beter in. Heksen zijn we :+
Een vrouw denkt meer tot in detail na over hoe ze het plant, treft voorzorgsmaatregelen, heeft een plan B., heeft een perfect verhaal klaarliggen mocht kerel gaan vragen..

Ik ken maar 1 kerel die het echt goed had aangepakt, die had met 3 van zijn vrouwelijke collega's een affaire en ze wisten het niet van elkaar. Kijk, dan zeg ik 'complimenten voor hem, die pakt het slim aan' :+
Maar de andere vreemdgaande kerels, laat me niet lachen. Doorzichtige smoezen, altijd hetzelfde verhaaltje, niet letten op kleine details...
Tja en daar letten vrouwen op, dus zo komen vrouwen er volgens mij sneller achter (alhoewel, er lopen me er toch een portie naïeve mutsen rond zeg :\ ) en kunnen vrouwen het veel beter verborgen houden.

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:28

Personen gaan vreemd. De ene keer is dan een vrouw, de andere keer een man. Het heeft naar mijn idee meer met karakter of instelling dan met sekse te maken. Overigens is de persoon met wie iemand vreemd gaat net zo fout bezig als de vreemdganger zelf indien hij of zij wéét dat de ander een relatie heeft. Ik walg daar een beetje van: ken helaas genoeg mensen die het niets kan schelen.
Laatst bijgewerkt door gummie op 03-09-09 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

PriDepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:29

In mijn wereld hier kom ik het toch echt vaker tegen dat mannen vaker vreemd gaan als vrouwen. Ik heb zelf nog nooit iemand belazerd, maar ben vroeger vaak genoeg door jongens belazerd. Vrouwen houden het geloof ik sneller bij zoenen, en mannen duiken sneller het bed in.. Denk ik.. Naja zo beleef ik het! haha!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:30

Naar mijn weten waren het de mannen die het meest vreemd gingen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:32

nou ik denk daar dus écht niet anders over :+ vrouwen zijn toch een stel gemene b*tches. :+ ik geloof maar al te graag dat die vaker vreemdgaan! Mijn exvriendin ging ook vreemd. En is in haar vorige relatie ook zeker een keer of 20 vreemdgegaan :+

nee hoor ik geloof graag dat vrouwen meer vreemdgaan, ik ben er alleen niet een van :+

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-09 14:35

gummie schreef:
Personen gaan vreemd. De ene keer is dan een vrouw, de andere keer een man. Het heeft naar mijn idee meer met karakter of instelling dan met sekse te maken. Overigens is de persoon met wie iemand vreemd gaat net zo fout bezig als de vreemdganger zelf indien hij of zij wéét dat de ander een relatie heeft. Ik walg daar een beetje van: ken helaas genoeg mensen die het niets kan schelen.

Dan moet die vreemdganger ook maar even netjes gemeld hebben dat hij/zij al een relatie heeft.

Heb helaas zelf de ervaring dat dat dan pas achter af gemeld wordt,
(en dan nog onder het mom; 'eerst ff uitmaken') maar toen wist ik wel genoeg.
Had het liever alleen eerder geweten, dan was het niet gebeurt want ik walg zelf ook van vreemdgaan.

En ben dan ook zelf echt in de overtuiging dat ik nooit vreemd zal gaan!
Iemand waar je om geeft, wil je toch niet zo kwetsen :\

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 14:41

Ethelate schreef:
gummie schreef:

Dan moet die vreemdganger ook maar even netjes gemeld hebben dat hij/zij al een relatie heeft.

Heb helaas zelf de ervaring dat dat dan pas achter af gemeld wordt,
(en dan nog onder het mom; 'eerst ff uitmaken') maar toen wist ik wel genoeg.
Had het liever alleen eerder geweten, dan was het niet gebeurt want ik walg zelf ook van vreemdgaan.

En ben dan ook zelf echt in de overtuiging dat ik nooit vreemd zal gaan!
Iemand waar je om geeft, wil je toch niet zo kwetsen :\

Vandaar ook de nadruk op wéét ;)