Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zij schreef:Aria_zz schreef:Dat doet je toch anders denken over die dingen. De ouders geloofden het zelf ook niet dus ik denk niet dat ze aandacht zoeken. Het kan he, de dalai lama wordt ook zo gekozen.
MLoeser: een jongen van twee kan denken dat hij piloot is, maar de aanval enz precies vertellen, dat niet.
ja, en wie zegt dat? de ouders zelf :-P
randalinpony schreef:Euhmmm... ik had als jong kind al beelden over uitbrandende huizen, oorlog, leeggelopen stadjes... en ik wist zeker dat dat in Frankrijk speelde. Nog heel lang heb ik deze associaties gehad als ik het woord Frankrijk maar hoorde.
Dat kan natuurlijk allemaal door reincarnatie komen, maar wij hadden thuis ook een televisie.![]()
Jonge kinderen kunnen in een onbewaakt ogenblik heel wat meer van de televisie oppikken dat je zou verwachten, vooral vroegwijze kinderen hebben een enorm geheugen.
Mijn zoontje kon op 2-jarige leeftijd al hele volzinnen opdissen, die hij dan letterlijk uit docus over dieren had. Maar ik denk niet dat hij de reincarnatie van Steve Irwin is.
Marijee schreef:Bizar, weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden...
xKatleentjex schreef:Het is me wel weer een tijd. Michael Jackson die nog leeft, een alienbaby gevonden, het monster van Loch Ness gespot en nu dit. Ik vraag me af of er verbanden zijn.