Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Ik vind het een giga onderneming en denk niet dat deze ouders hun kind willens en wetens in gevaar zullen brengen, sommige mensen hebben nu eenmaal andere doelen dan huisje, boompje,beesje en ik vind dat dit meisje heel verstandig overkomt voor een 13-jarige, als ze wil gaan moet ze dat gewoon doen, leren kan ze altijd nog en het is wel weer Nederland op z'n smalst, iemand wil iets doen wat niet in het 'normale' straatje past en huppakee, alle regels en wetten worden erbij gesleurd om het tegen te houden en waarom, ze zijn zeker bang dat alle tieners straks in een bootje gaan varen i.p.v. op school te zitten.
en wat de risico's betreft, als je constant bang bent dat er wat gebeurd kun je beter direct achter de geraniums gaan zitten.
Pollewoppy schreef:Ik vind het ook belachelijk.
Hoe halen ze het in hun hoofd? Vind het ook nogal een onderneming voor een 13 jarige. Er kan wel gezegd worden dat ze veel ervaring heeft, maar naar Engeland varen is wel totaal iets anders dan in je eentje de wereld rond.
Laat haar lekker nog een paar jaar gewoon naar school gaan en als ze dan wat ouders is, kan ze het altijd nog een keer gaan doen.
_Question schreef:windhond schreef:Van mij mogen ze die ouders uit de ouderlijke macht zetten. Ik vind het te belachelijk om alleen al over na te denken
Hier ben ik het totaaal niet mee eens, dat meisje dat op zo'n leeftijd zo'n verstand van zaken heeft en zo graag iets wil ga je toch niet tegenhouden?!
Shadow0 schreef:Daiss87 schreef:Zoiezo vind ik het belachelijk dat een meisje van 13 alleen de wereld wil rond reizen..
Nou nee, willen is hoe dan ook vooral heel goedIk vind het juist wel stoer als kinderen zulk soort idealen hebben en daar ook nog wat mee weten te doen.
Shadow0 schreef:Daiss87 schreef:Zoiezo vind ik het belachelijk dat een meisje van 13 alleen de wereld wil rond reizen..
Nou nee, willen is hoe dan ook vooral heel goedIk vind het juist wel stoer als kinderen zulk soort idealen hebben en daar ook nog wat mee weten te doen.
_Question schreef:windhond schreef:Van mij mogen ze die ouders uit de ouderlijke macht zetten. Ik vind het te belachelijk om alleen al over na te denken
Hier ben ik het totaaal niet mee eens, dat meisje dat op zo'n leeftijd zo'n verstand van zaken heeft en zo graag iets wil ga je toch niet tegenhouden?!
Daiss87 schreef:Nou ze kan het willen maar ze is gwn te jong, wat als ze op plekken komt waar het niet veilig is als toerist zijnde en er gebeurd iets, als ik der moeder was had ze mooi thuis gebleven!
notalways schreef:Daiss87 schreef:Nou ze kan het willen maar ze is gwn te jong, wat als ze op plekken komt waar het niet veilig is als toerist zijnde en er gebeurd iets, als ik der moeder was had ze mooi thuis gebleven!
Helemaal mee eens!
Stel er gaat iets stuk, ze moet hulp halen in ik weet niet wat voor land. Er zijn hier niet alleen maar aardige mensen op de wereld.