Ben er nog een beetje van slag van, de schoten, het vechten en de paniek die er vervolgens was

Bah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpluisje schreef:0Whisper0 schreef:Ja inderdaad. Wij kwamen rond half 9 en werden nog gefouilleerd en tassen gecontroleerd enzo, maar later op de avond kon iedereen zo naar binnen zonder controles
Ik kwam ook rond half 9 maar er werd alleen in mijn tas gekeken niet gefouilleerd hoor.... en er kwam ook nog een hele lading zomaar door die de hekken om hadden gegooid....
chocobroodje schreef:Voetbal brengt echt het slechtste in de mensen naar boven. Vaak zijn het vrij normale mensen TOTDAT je over voetbal begint. Dan veranderen ze in grommende, debiele, neanderthalers, die echt niet begrijpen wat belngrijk is in de wereld. Precies de reden waarom ik uit het diepste van mijn hart een k*t hekel aan voetbal heb. Van mij mogen ze het afschaffen.
Rienn schreef:Ik lees net ook dat de politie er van wist dat er hooligans zouden komen...
Albert schreef:"Toen er werd geschoten greep de politie in."
"Die heeft één bezoeker gericht neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend"
Gewoon nog een keer lezen, heb ik ook gedaan.
Drank, drugs en maar 1 hersencel over (en die is in gebruik om "Feijenoord" te kunnen schreeuwen.)
chocobroodje schreef:Voetbal brengt echt het slechtste in de mensen naar boven. Vaak zijn het vrij normale mensen TOTDAT je over voetbal begint. Dan veranderen ze in grommende, debiele, neanderthalers, die echt niet begrijpen wat belngrijk is in de wereld. Precies de reden waarom ik uit het diepste van mijn hart een k*t hekel aan voetbal heb. Van mij mogen ze het afschaffen.
Annepoes schreef:ik ben er vorig jaar ook geweest maar ik werd gebelt door mijn vriend wat er was gebeurd. hij heeft het in levende lijven voor hem zien gebeuren.
Het is zo dat de ajax en feyenoord mongolen elkaar weer hebben opgezocht en zo elkaar te lijf zijn gegaan. Politie heeft geschoten op benen. Hoe bedreigt voel je je met 20.000 man op je heen.
Inmiddels ben ik helemaal op de hoogte aangezien mijn vader inspecteur bij de politite is. En dit net buiten zijn gebied hoort..