Dierentuin voert dresscode in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:21

Ik vraag me serieus af wie het in z'n hoofd haalt zonder shirt rond te gaan lopen, moet mijn vriend echt niet proberen met mij ernaast :o Zou me dood schamen :Y) En nee, niet omdat hij er niet goed uit ziet :+

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:43

Helaas, ik heb het inderdaad vaak genoeg gezien dat heren op de meest interessante plekken het kennelijk prettiger vinden half ontbloot over straat te gaan :+

Ik vind het toch wel goed dat een dierentuin dit verbiedt, vooral omdta erbij vermeldt wordt dat er geen boetes uitgedeeld worden - anders zou het namelijk een nare bijsmaak krijgen door het geldaspect.
Ik zie een leeuw overigens al in een boom klimmen uit angst voor een half ontblote, harige bierbuik :Y)

Rinske

Re: Dierentuin voert dresscode in

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:18

Nou, ik ben vandaag geweest en ik heb geen ontbloot bovenlijf gezien. Ik denk dat de bezoekers al hebben geluisterd :D .

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:24

Het is komkommertijd en deze dierentuin speelt daar heel handig op in. Dit levert natuurlijk weer extra publiciteit op.

Buiten dat vind ik het gewoon betuttelend gedrag. Is de volgende stap dat je als vrouw zijnde geen topje mag dragen? En daarna? Verplichte baarden? Hoofddoeken?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:31

Esmeralda schreef:
Marjoow schreef:
GENIAAL!

Al die vieze oude mannen met hun bierbuik vol haar, nee sorry. Hou dan maar gewoon je shirtje aan!

wat dacht je van al dat borsthaar 8)7 8)7

Nou ik vind haar op de rug haast nog erger.... Blegh... :r

Toen ik nog achter de kassa zat hadden we ook weleens klanten zonder T-shirt.. vreselijk vond ik dat altijd.
Ik hoef echt niet die klotsoksels vol haar te zien als een kerel naar een artikel op de bovenste plank grijpt.. Gedver...

Geloof mij ik kijk graag naar mannen in zwembroeken of boxers, of niks... maar dan wel naar mannen met een ietwat atletisch lichaam en het liefst nog een mooi tintje.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 18:17

Vudress schreef:
Het is komkommertijd en deze dierentuin speelt daar heel handig op in. Dit levert natuurlijk weer extra publiciteit op.

Buiten dat vind ik het gewoon betuttelend gedrag. Is de volgende stap dat je als vrouw zijnde geen topje mag dragen? En daarna? Verplichte baarden? Hoofddoeken?

Betuttelend gedrag? Ik vind het veel erger dat zo'n regel blijkbaar nodig ís. Dat simpele fatsoensnormen voor sommigen al te moeilijk zijn.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 19:53

Vudress schreef:

als de verkeerde mensen aan de macht komen komt de verplichting van de hoofddoek vanzelf :Y)
Maar goed dat is weer een andere discussie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 08:09

Misser schreef:
Vudress schreef:

Betuttelend gedrag? Ik vind het veel erger dat zo'n regel blijkbaar nodig ís. Dat simpele fatsoensnormen voor sommigen al te moeilijk zijn.

Idd waar. Heeft niks met betutteling te maken maar met fatsoen.

Het verbaast me werkelijk dat zo een regel nodig is.

Wie heeft dat woord eigenlijk uitgevonden, zo een typisch NL woord, alles moet maar kunnen hier, en de meest ranzige dingen worden je gewoon in het gezicht gedrukt haast, en als dat dan niet mag is het betutteling :') Van de zotten is het.
Echt werkelijk waar, je moet alles kunnen zeggen en doen, en als dat dan gevolgen heeft, zijn anderen "intolerant" en "betuttelend".
Vrijheid van meningsuiting in NL? Helemaal niet. Je moet gewoon álles goed en mooi vinden, en zo niet ben je bekrompen........ dát is pas een bekrompen manier van denken.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:45

Er zijn plaatsen in de wereld waar mannen verplicht een baard moeten dragen en vrouwen een hoofddoek, dat heeft dan een andere naam maar er zit een overeenkomst tussen.

Is dat de volgende stap voor deze dierentuin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:07

WHAHAHAHAHA :')

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:50

vind het gewoon niet meer dan normaal, dat je je eige fatsoendelijk kleed wanneer je in een openbare gelegenheid komt. En dan heb ik het niet over het zwembad of strand, waar het uiteraad is toegestaan.
En dat heeft toaal niks te maken met baarden of hoofddoeken.
Al zou dat voor sommige een hele opknap zijn