Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:Marjoow schreef:GENIAAL!
Al die vieze oude mannen met hun bierbuik vol haar, nee sorry. Hou dan maar gewoon je shirtje aan!
wat dacht je van al dat borsthaar![]()
Vudress schreef:Het is komkommertijd en deze dierentuin speelt daar heel handig op in. Dit levert natuurlijk weer extra publiciteit op.
Buiten dat vind ik het gewoon betuttelend gedrag. Is de volgende stap dat je als vrouw zijnde geen topje mag dragen? En daarna? Verplichte baarden? Hoofddoeken?
Vudress schreef:Het is komkommertijd en deze dierentuin speelt daar heel handig op in. Dit levert natuurlijk weer extra publiciteit op.
Buiten dat vind ik het gewoon betuttelend gedrag. Is de volgende stap dat je als vrouw zijnde geen topje mag dragen? En daarna? Verplichte baarden? Hoofddoeken?
Misser schreef:Vudress schreef:Het is komkommertijd en deze dierentuin speelt daar heel handig op in. Dit levert natuurlijk weer extra publiciteit op.
Betuttelend gedrag? Ik vind het veel erger dat zo'n regel blijkbaar nodig ís. Dat simpele fatsoensnormen voor sommigen al te moeilijk zijn.