Nederlander krijgt 37 jaar wegens pedofilie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:59

Nadine___ schreef:
Ik hoor idd dat in Thailand alles kan en mag, tenminste door alle verhalen van mannen die daar speciaal heen gaan voor de sexindustrie. Maar, je hoort ook heel veel verhalen over mensen die vast zitten voor drugs enzovoorts, en daar geven ze wel hele hoge straffen voor.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is: Het lijkt alsof alles mag, maar ondertussen worden er toch behoorlijk veel opgepakt en in de gevangenis gezet. Met dit voorbeeld lijkt Thailand te proberen van het imago af te komen. Mijn oom en tante gaan er wel eens op vakantie, en die zeggen dat Thailand echt een van de veiligste landen is om naar toe te gaan.

dat is zeker zo, thailand kan je als tourist echt veilig heen, en inderdaad de seks industrie is zowat de belangrijkste bron van inkomen, mij idee is alleen dat buitenlanders toch harder aangepakt worden ( op zich logisch natuurlijk ) maar ook gelokt worden door de makkelijke gang van zaken daar. vorig jaar had mijn wederhelft een meisje van hooguit 10 aan zijn broek, en echt makkelijk kwamen we niet van haar af ( als je geld geeft gaan ze helemaal niet meer weg ) ook niet raar dat er dan dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen natuurlijk

Nadine

Re: Nederlander krijgt 37 jaar wegens pedofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:06

Ja, dat snap ik. Die meisjes weten gewoon zelf niet meer wat goed is en wat niet goed, ze weten gewoon niet beter. Thailand zou inderdaad is naar hun eigen inwoners moeten kijken. Maar, als alle toeristen het negeren, hebben de meisjes geen inkomsten meer en gaan ze wat anders doen. Misschien is dat een van hun methodes om het aan te pakken? Ik weet het ook niet zo goed. Ben niet erg op de hoogte van de gang van zaken in Thailand (maar hoor het dan via m'n tante en m'n oom) Het lijkt me wel een heel mooi land, en als er nou veel toeristen heen gaan wordt het daar is wat beter voor de inwoners kwa geld.

Ik denk ook, dat je heel vaak alleen de negatieve dingen in het nieuws enzo ziet. Dat het over het algemeen heel goed gaat daar, maar de slechte dingen elke keer gebruikt worden in het nieuws en de krant. Daarom hebben veel Nederlanders een verkeerd beeld van Thailand. (denk ik). In Nederland gebeurt er natuurlijk ook wel het een en ander wat niet door de beugel kan, en dat heb je in elk land wel...

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:12

mooi zo, dat zal hem leren. Het is helaas een druppel op een gloeiende plaat. Het gebeurt daar op grote schaal en dit is maar 1 iemand die ze pakken. Maar hopelijk schrikt het weer een heleboel andere viespeuken af.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:03

En nu duimen dat hij in die Thaise gevangenis blijft zitten en niet naar Nederland wordt overgeplaatst.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:45

pff en hier komen ze er met een 10 jaar (waarvan ze na 5 jaar vrijkomen wegens goed gedrag) en een boete vanaf....

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:26

Lekker voor hem, moet je maar met poten van kindertjes afblijven.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:29

en nu maar hopen dat zijn celmaatjes hem misbruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:40

jelledaantje schreef:
en nu maar hopen dat zijn celmaatjes hem misbruiken

Daar maak ik mij geen zorgen om dat zal heus wel gebeuren }:0

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:30

he he, gore ransbak! En nu maar hopen dat Beatrix m geen gratie verleent, lekker laten wegrotten daar, ziek vrucht!