Nadine___ schreef:Ik hoor idd dat in Thailand alles kan en mag, tenminste door alle verhalen van mannen die daar speciaal heen gaan voor de sexindustrie. Maar, je hoort ook heel veel verhalen over mensen die vast zitten voor drugs enzovoorts, en daar geven ze wel hele hoge straffen voor.
Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is: Het lijkt alsof alles mag, maar ondertussen worden er toch behoorlijk veel opgepakt en in de gevangenis gezet. Met dit voorbeeld lijkt Thailand te proberen van het imago af te komen. Mijn oom en tante gaan er wel eens op vakantie, en die zeggen dat Thailand echt een van de veiligste landen is om naar toe te gaan.
dat is zeker zo, thailand kan je als tourist echt veilig heen, en inderdaad de seks industrie is zowat de belangrijkste bron van inkomen, mij idee is alleen dat buitenlanders toch harder aangepakt worden ( op zich logisch natuurlijk ) maar ook gelokt worden door de makkelijke gang van zaken daar. vorig jaar had mijn wederhelft een meisje van hooguit 10 aan zijn broek, en echt makkelijk kwamen we niet van haar af ( als je geld geeft gaan ze helemaal niet meer weg ) ook niet raar dat er dan dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen natuurlijk