Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Coby schreef:Inderdaad Sifra01 ik zit ook niet te wachten op een schoo in mijn achtertuin, en kan mij dan ook goed voorstellen dat er mensen zijn die daar bezwaar tegen aantekenen. Vooral bij de bouw van een nieuwe school, zoals in dit geval.
je kan ook gaan werken in die tijden..............
Citaat:Vond dat de leidsters daar best een beetje rekening mee konden houden, maar dat is dan denk ik weer teveel gevraagd(ben er niet heen geweest hoor)
sifra01 schreef:KiWiKo schreef:[je kan ook gaan werken in die tijden..............
Volgens mij was die man gepensioneerd.
KiWiKo schreef:.........
Babsiej schreef:Ik snap zo'n man ook best wel.
Als ze allemaal na elkaar pauze houden heb je toch flink wat uren op een dag overlast.
Hier vlakbij is ook een basisschool en normaliter werk ik gewoon op die tijden maar als ik vakantie heb is dat vaak buiten schoolvakanties om, dan is het toch prettig als je uit kan slapen oid
Coby schreef:KiWiKo schreef:.........
Ik werk overigens meestal rond die tijden (op school)Maar begrijp zo'n gepensioneerde man best wel. Net een duur huis gekocht in een rustige buurt waar je lekker buiten je boeken kunt lezen. Immers je bent gepensioneerd. En dan komt het geweld van een school in je achtertuin compleet met schoolbel.....
Iedereen vindt scholen geweldig, maar liever niet als buren toch?
Edit: oeps ivm wat gekloot met die quotes iets te veel verwijderd. Het ging om de quote van Kiwiko, met je kan anders rond die tijd ook gaan werken.
anneliesdj schreef:Dat ook nog eens, het is een basisschool dus 's morgens een kwartier, tussen de middag een halfuur en later 's middags nog een halfuur, o wat erg zeg, wel een uur en een kwartier in de herrie
juval schreef:die man woont er al 50 jaar (volgens netwerk). en de school staat er pas 7 jaar. Ik kan me heel goed voorstellen dat die meneer last heeft van de gillende kinderen.. ook al zijn het er 'maar' 30 tegelijk, ze kunnen heel veel herrie maken. Ik vond het wel een zeurpiet, maar moet hem ook wel gelijk geven.
ik ben blij dat ik niet naast een school woon.
lijntje87 schreef:Bubsj schreef:Tja, ik woonde ook tegenover een school, nou daar kwamen die kids echt met grote regelmaat buiten hoor. En er was echt een enorm overlast, wij konden niet in de voortuin zitten door al het gegil.. De groep 1 en 2 (kleine school, 2 klassen) waren soms van 9 tot 12 aan het buitenspelen
Maar klagen hebben we nooit gedaan, we hadden ook nog een achtertuin immers..
Maar ja, ik kan me donders goed voorstellen dat die kids irritant veel geluid produceren
en jullie zijn nooit jong geweest en hebben nooit speelkwartier gehad?
Man wat is dit kinderachtig.
btw werken jullie niet tusen 9 en 12? (tenzij je wisseldiensten hebt)