Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:als ze dan zo streng zijn bij defensie, dan mogen ze al die soldaatjes wel eens aan een urinetest onderwerpen
ik denk dat je dan barweinig soldaatjes overhoud die ons land kunnen verdedigen.. want alle soldaten die ik ken, zijn allemaal aan de drugs
Cayenne schreef:Laat ze hem maar aanpakken zodat andere mensen nu wel 3 keer uitkijken voordat ze aan die troep beginnen
Shadow0 schreef:Ik vond Yuri van Gelder eigenlijk vooral heel menselijk overkomen (veel meer dan bij zijn sportzeges zelfs.)
Bovendien... het scheelt voor mijn gevoel wel dat het niet ging om prestatieverhogende middelen. Een stomme actie, maar vrij eenvoudig.
Dat vind ik makkelijker te accepteren dan het liegen, draaien en zoeken naar wat je nog net kunt doen qua verboden middelen zonder dat het wordt opgemerkt.Cayenne schreef:Laat ze hem maar aanpakken zodat andere mensen nu wel 3 keer uitkijken voordat ze aan die troep beginnen
Leuke theorie maar zo werkt het niet. IEDEREEN kent genoeg verhalen van mensen die dingen vergooien door hun drugsgebruik. Maar iedereen denkt dat het hun niet overkomt - of ze denken er gewoon niet over na. Tot het te laat is. Dat soort voorbeelden stellen werkt helemaal niet, want mensen betrekken dat toch niet op zichzelf.
Roane schreef:Ik kan eigenlijk maar één ding zeggen;
Sukkel
nicci88 schreef:tuurlijk is het niet slim.
echt niet!
maar hoeveel mensen doen het? (ja ook binnen defensie)
en nee dat wil niet zeggen dat het goed is wat hij doet, maar dat iedereen dan gelijk over hem valt....
nee vind ik ook wel weer hard