Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Ze hebben het erover dat ze niet bokte als ze aan het werk werd gezet en dat ze het jammer vonden dat ze niet meer met haar kunnen fokken.
Cookies schreef:Ja en waarom vinden we dat erger dan bij een koe of een schaap of een varken? Die staat braaf in zijn stalletje en dan ineens moet ie bij iemand op zijn bord.
Polly_ schreef:Ohh, bij mij viel het kwartje wat later, m'n mond viel letterlijk open. Vind het eerlijk gezegd wel een beetje een aparte manier van een boodschap overbrengen, als ik niet deze berichten had gelezen had ik het geloofd.
_Lorette_ schreef:Brainless schreef:Ze hebben het erover dat ze niet bokte als ze aan het werk werd gezet en dat ze het jammer vonden dat ze niet meer met haar kunnen fokken.
Toen ze dat zeiden schoot ik toch wel even in de lach![]()
Maar ik vind het filmpje wel erg ver gaan. En bovendien vind ik de vergelijking voor geen kant kloppen.Mensen en paarden zijn ontzettend verschillend. Daarnaast worden paarden (over het algemeen) niet afgemaakt omdat ze geen wedstrijden meer kunnen lopen, maar omdat ze geen goed leven meer kunnen leiden door die blessure.
Cookies schreef:Ik vond het filmpje hilarisch.Geweldig gedaan. Toch vind ik het onzin om mensen met dieren te vergelijken. Een mens kan zich nog prima in een rolstoel verplaatsen bij een ernstige blessure. Bij een paard wordt dat echt lastig. Bovendien is een paard lekker op een broodje en doen we dat bij mensen eigenlijk niet.