Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romeo2007 schreef:Ik heb PVV gestemd. Waarom? Dat is mijn eigen keus. En voel me eigenlijk ook niet echt verplicht om het uit te leggen waarom, behalve dan dat ik vind dat NL aan verandering toe is.
Heb nu al zin in de verkiezingen in 2010
Blue_Eyes schreef:Wat is er voor onbeschofts gezegd in dit topic dan?
Lyonesse schreef:Het roepen dat mensen niet weten waar ze op stemmen, geen zin hebben om zich er in te verdiepen wat er de afgelopen dagen geroepen wordt, de eerste opmeriking over geblondeerd haar zal binnenkort wel weer voor de deur staan, het zeker weten dat het toch niets wordt, Wilders is een gek etc etc. Vind ik allemaal niet heel beschaafd
Karl66 schreef:Natuurlijk weten we nog niet wat Wilders gaat doen, maar we weten wel wat hij op dit moment voorstelt en wat hij belooft. Op basis daarvan worden meningen gevormd.
joostvangestel schreef:Lyonesse schreef:Het roepen dat mensen niet weten waar ze op stemmen, geen zin hebben om zich er in te verdiepen wat er de afgelopen dagen geroepen wordt, de eerste opmeriking over geblondeerd haar zal binnenkort wel weer voor de deur staan, het zeker weten dat het toch niets wordt, Wilders is een gek etc etc. Vind ik allemaal niet heel beschaafd
Ik denk dat in de meeste verkiezingen een groot deel van de mensen niet weten waar ze op stemmen, anders waren ze niet zo teleurgesteld over de akties van de mensen die ze gekozen hebben, maar dat terzijde.
Geert Wilders is niet gek, maar hij wil met een roeibootje stroomopwaarts de Niagara waterval op zwemmen. Ik ben persoonlijk heel benieuwd hoe hij dat gaat doen.