Tjaa.. ik ben het met de andere eens, hij had hem nog wel een keer mogen naschoppen eigenlijk
Zira1994
Geplaatst: 29-05-09 20:53
dikke goeie eigen schuld dikke buld wat een dierenmishandeling zeg wat zijn mensen toch ook achterlijk ik heb echt medelijden met die stier en ook met die paarden.van mij mag dit wel veel vaker gebeuren en dat er dan af en toe ook een paar dood gaan dan zijn deze rare "spelletje"gauw afgelopen denk ik
R.I.P. stier good work
Pauline
Geplaatst: 29-05-09 20:54
Gadverdamme, ik heb weer eens met afschuw gekeken naar die wreedheid. Jaja die stieren hebben het zó goed tot een half uurtje voor hun dood, bladibla...Die dieren staan te hijgen en te zweten terwijl het bloed eruitgutst. Dat paard dat aangevallen werd...en dan die machocultuur... Gadverdamme. Ik zou het al veel aanvaardbaarder vinden als die pinnen niet in hun lijf werden maar dan is het vast minder leuk. Walgelijke bezigheid.
Voor deze man sneu, ik gun het vooral zijn familie niet maar hij zal wel "eervol" zijn....Ik denk dat als het vaker zou gebeuren die dieren alleen maar meer gemarteld zouden worden om te voorkomen dat, het zal vast niet op een eerlijke, diervriendelijke manier stoppen...
ja ik heb wel medelijden...............met de stier welteverstaan
wat een walgelijke bezigheid dat stierenvechten
Lynn_Nikita
Geplaatst: 29-05-09 20:56
Ik heb niet gekeken, vind het zo al wreed genoeg wat ze met die stieren doen en wat ze sport noemen bah goed gedaan stier, arm beestje
PoelieWoelie
Geplaatst: 29-05-09 20:58
Apart hè, dat ze er zo'n drama van maken terwijl dit precies hetzelfde is als wat ze de stieren aandoen. Ik hoop dat hij stikt in z'n eigen bloed
amazone77
Geplaatst: 29-05-09 21:09
ik vind het te gek voor woorden waarom dit nog steeds mag...........ik zie hier werkelijk waar het nut niet van in
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 29-05-09 21:21
Ondanks dat ik tegen stierenvechten ben. Vind ik het wel schokkend wat voor berichten hier geplaatst worden... Hij heeft waarschijnlijk een vrouw, misschien zelfs al kinderen..... Verdienen die het dan? Dat hun vader, haar man dood gaat? De mensen die hem hier alles toewensen zijn minstens zo erg als de stierenvechter zelf
Goh die stieren moeten is leren mikken.. Ziek hoor dat dit nog in de wereld legaal is..
tjalk
Geplaatst: 29-05-09 21:28
Jammer, overleefd...
Elke keer als je zo iets op tv hoort, hoop je gewoon dat de stierenvechter zwaar gewond raakt
Snoevie
Geplaatst: 29-05-09 21:30
ik denk niet dat het goed is iemand dood/zwaar gewond te wensen. we zijn toch fatsoenlijk,en niet zo'n klojo als die vent?(en vele andere stierenvechters?)
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 29-05-09 21:32
Snoevie schreef:
ik denk niet dat het goed is iemand dood/zwaar gewond te wensen. we zijn toch fatsoenlijk,en niet zo'n klojo als die vent?(en vele andere stierenvechters?)
Ik ging al bijna denken dat ik gek was... Blij dat er nog iemand zo denkt.