13 jarige jongen rijd in op voetgangers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Re: 13 jarige jongen rijd in op voetgangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 14:29

Sjezus.. Zie ik dat nou goed, rijd die witte auto nu al hobbelend over het lichaam van die ene persoon heen? Verschrikkelijk zeg, wat moet er van zo een jongen terecht komen. Zo een moeten ze echt opsluiten en er nooooit meer uitlaten...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:35

Jeetje, ik schrok van het filmpje.
Hoe heeft hij die auto mee kunnen nemen, die man in de witte auto zal ook vreselijk geschrokken zijn.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:29

mygod! ik snap dit niet! hoe komt in godsnaam een 13 jarig jongetje aan de auto? dr ziet toch wel iemand dat dat niet klopt! 8)7

Ook zien die voetgangers volgens mij wel dat er een auto aan komt? dan loop je toch niet door.. die man van die witte auto zal zich ook wel kapot geschrokken zijn! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:33

Is dit echt? :=

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:36

niet sneu bedoeld, maar witte auto rijdt ook aardig door. Uiteindelijk zag die toch ook mensen oversteken.
Tja Rusland e

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:38

pfft, je ziet ze gewoon vliegen ;( Zieke mensen zijn er toch. Mij viel inderdaad ook op dat die witte auto best flink door rijdt. En die mensen steken nou ook niet bepaald veilig over....

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:39

dit doet me ergens aan denken....koninginnedag....daar ben ik altijd zo bang voor....copieer gedrag....goed voorbeeld doet goed volgen.....maar slecht voorbeeld ook

tanjazaffira

Spiegel!!

Binnen spiegel doelt hij op neem ik aan??

tita

:oo jeetje die vliegen meters de lucht in maar die witte auto, rijdt die er nou overheen?

Poiuytrewq

Jezus wat een idioot.

De jongen schreef later op zn profiel: 'Ik raakte de mensen alleen met mijn spiegel, dat die jongen vervolgens onder de witte auto kwam was niet mijn schuld. Dat is de schuld van de bestuurder van de witte auto'.

De jongen is vooralsnog niet gestraft.

Bizar, ze moeten hem imo wel straffen, je hoort als 13jarige niet in een auto te zitten en dat die mensen niet door de spiegel worden geraakt is duidelijk te zien.
De witte auto rijd ook met hoge snelheid en stopt gauw, dat is echt niet de schuld van de bestuurder, de jongen zorgt dat hij ze zodanig omverbeukt dat ze eronder komen

Zijn die mensen nou zo scheel daar? ;(.
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 15-05-09 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

tanjazaffira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:40

tita schreef:
:oo jeetje die vliegen meters de lucht in maar die witte auto, rijdt die er nou overheen?

Jup

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:41

geerke schreef:
dit doet me ergens aan denken....koninginnedag....daar ben ik altijd zo bang voor....copieer gedrag....goed voorbeeld doet goed volgen.....maar slecht voorbeeld ook

Dat dacht ik ook meteen, mensen zijn op ideeën (*schrijf je dit zo...?) gebracht. Overigens denk ik niet dat dit door koninginnedag komt....

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:41

suus_ schreef:
Jezus wat een idioot.

De jongen schreef later op zn profiel: 'Ik raakte de mensen alleen met mijn spiegel, dat die jongen vervolgens onder de witte auto kwam was niet mijn schuld. Dat is de schuld van de bestuurder van de witte auto'.

De jongen is vooralsnog niet gestraft.

Bizar, ze moeten hem imo wel straffen, je hoort als 13jarige niet in een auto te zitten en dat die mensen niet door de spiegel worden geraakt is duidelijk te zien.
De witte auto rijd ook met hoge snelheid en stopt gauw, dat is echt niet de schuld van de bestuurder, de jongen zorgt dat hij ze zodanig omverbeukt dat ze eronder komen

Zijn die mensen nou zo scheel daar? ;(.

Helaas wel...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:43

levine schreef:
geerke schreef:

Dat dacht ik ook meteen, mensen zijn op ideeën (*schrijf je dit zo...?) gebracht. Overigens denk ik niet dat dit door koninginnedag komt....

Denk het ook niet
Al lijkt het er wel erg op, het was gewoon toeval dat dit groepje mensen er loopt?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:49

geerke schreef:

Precies mijn gedachte.
Toen ik mijn moeder dit filmpje liet zien, was haar reactie :"Jeetje, is dit de nieuwe hype?" :n

Jammer dit.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:50

tanjazaffira schreef:
tita schreef:

Jup

jeetje wat vervelend en zal je zien wordt die man of vrouw er nog voor vervolgd ook :(

pasdedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:53

Jeetje wat een shocking filmpje, belachelijk dat dit op internet staat, er wordt gewoon iemand doodgereden en wij kijken ernaar, vind dat echt niet kunnen! Die jongen mogen ze van mij afschieten, iemand die na dit gebeurde zo durft te zeggen: het is niet mijn schuld maar die van de witte auto is in en in slecht.

mriinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:54

Wow.. dit is echt TE ziek!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:11

aan de strop ermee, dit is dus rasecht tuig, klinkt heel hard, maar 3 mensen aanrijden en daarna nog andere de schuld geven?? :wave:
idioot.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:14

Ow Bah schrok me rot joh toen die mensen geschept werden

En ook gewoon door rijden he :?

Geen woorden voor....

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:30

Wat erg!

Ik denk eigenlijk dat die jongen alleen een ritje in zijn moeders auto wilde gaan maken. Lijkt me sterk dat het zijn bedoeling was mensen aan te rijden. Vind die uitspraken van aan de strop er mee dan ook echt niet kunnen! Misschien heeft hij zelf wel een trauma hier aan over gehouden dat weet je niet.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 23:06

Skygirl schreef:
Wat erg!

Ik denk eigenlijk dat die jongen alleen een ritje in zijn moeders auto wilde gaan maken. Lijkt me sterk dat het zijn bedoeling was mensen aan te rijden. Vind die uitspraken van aan de strop er mee dan ook echt niet kunnen! Misschien heeft hij zelf wel een trauma hier aan over gehouden dat weet je niet.

volgens mij heb jij niet zijn laatste zin gelezen, en een 13 jarige debiel hoort sowieso niet achter t stuur rondje rijden of niet! ik hoop dat hij een trauma er aan over heeft gehouden maar als ik op zn laatste zin afga ben ik bang van niet, want het was de witte auto dus niet zijn schuld.

Walsertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 12:27

Pff alleen de spiegel :( Of hij heeft de auto zo geboent dat zijn motorkap ook een spiegel is :(

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 12:34

IK kan het filmpje niet zien,heeft iemand de link voor mij?

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 12:36

wendyashley schreef:
IK kan het filmpje niet zien,heeft iemand de link voor mij?

Hier ook :j