Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:dit doet me ergens aan denken....koninginnedag....daar ben ik altijd zo bang voor....copieer gedrag....goed voorbeeld doet goed volgen.....maar slecht voorbeeld ook
suus_ schreef:Jezus wat een idioot.
De jongen schreef later op zn profiel: 'Ik raakte de mensen alleen met mijn spiegel, dat die jongen vervolgens onder de witte auto kwam was niet mijn schuld. Dat is de schuld van de bestuurder van de witte auto'.
De jongen is vooralsnog niet gestraft.
Bizar, ze moeten hem imo wel straffen, je hoort als 13jarige niet in een auto te zitten en dat die mensen niet door de spiegel worden geraakt is duidelijk te zien.
De witte auto rijd ook met hoge snelheid en stopt gauw, dat is echt niet de schuld van de bestuurder, de jongen zorgt dat hij ze zodanig omverbeukt dat ze eronder komen
Zijn die mensen nou zo scheel daar? ;(.
levine schreef:geerke schreef:dit doet me ergens aan denken....koninginnedag....daar ben ik altijd zo bang voor....copieer gedrag....goed voorbeeld doet goed volgen.....maar slecht voorbeeld ook
Dat dacht ik ook meteen, mensen zijn op ideeën (*schrijf je dit zo...?) gebracht. Overigens denk ik niet dat dit door koninginnedag komt....
geerke schreef:dit doet me ergens aan denken....koninginnedag....daar ben ik altijd zo bang voor....copieer gedrag....goed voorbeeld doet goed volgen.....maar slecht voorbeeld ook
Skygirl schreef:Wat erg!
Ik denk eigenlijk dat die jongen alleen een ritje in zijn moeders auto wilde gaan maken. Lijkt me sterk dat het zijn bedoeling was mensen aan te rijden. Vind die uitspraken van aan de strop er mee dan ook echt niet kunnen! Misschien heeft hij zelf wel een trauma hier aan over gehouden dat weet je niet.