Lammetjes afgeslacht in Zoetermeer .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Lammetjes afgeslacht in Zoetermeer .

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:31

Echt dieptriest.. :n Vreet het ding dan op als je hem zo nodig af moet maken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:34

JoT schreef:
Yamcha, waarschijnlijk heeft Doom het hierover: http://www.depers.nl/binnenland/94338/W ... risme.html

Maar dat is een wet tegen de mensen die een steen door je raam slingeren omdat je een spin doodmaakt :)

Daarmee pak je de echte dierenmishandelaars niet aan, lijkt me :)*

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:34

Yamcha schreef:
doom schreef:
Tja idd zieke Nederland, dit is wederom weer een van de redenen waarom ik op Wilders stem!! :Y)

Your point being?

Wilders pakt heus geen dierenmishandelaars aan hoor.
Die is alleen maar bezig alles wat niet Nederlands is eruit te schoppen. Heb je niet veel aan, hoor.

Oh, wacht even, jij bedoelt dat het vást moslims zijn geweest, zeker :)*

Maar ik ben wel heel benieuwd waarom je dat denkt, eigenlijk.

Jeetje wat een voorbarige conclusie zeg Yamcha bah
Wilders pleit voor strengere straffen en langere straffen het strafbeleid is te soft en daar valt ook mishandeling onder van de mens en dier

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 16:09

Oh, oké. Met die stellingname kan ik meegaan idd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 17:03

tita schreef:
Jeetje wat een voorbarige conclusie zeg Yamcha bah
Wilders pleit voor strengere straffen en langere straffen het strafbeleid is te soft en daar valt ook mishandeling onder van de mens en dier

Ik wist niet dat Wilders meer op zijn agenda had staan dan de islam, en ik moet toegeven dat ik niet genoeg in de PVV geïnteresseerd ben om de site te bekijken :o

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:23

Wilders heeft het allemaal niet zo slim aangepakt hij wilde eigenlijk de garde van Fortuin hebben, maar Pim wilde wel degelijk meer dan enkel die buitelanders aanpakken.

Het belangrijkste aspect van Wilders vind ik dat hij de straffen zwaarder wil maken.
In Nederland wordt je zowat harder bestraft door roodlicht rijden alla 180 euro en een 1 punt kwijt van je rijbewijs dan een een steekpartij dan moet je ong 10 uur taakstraf doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:08

Dat is ook redelijk belachelijk ja :)
Als je ziet wat mensen allemaal uitvreten tegenwoordig, daar word je gewoon misselijk van....... dat meisje in Engeland ook, dat die hond zo mishandelde...... :(
En vooral dat soort dingen vind ik zo schokkend, want als ze als kind al zo ver gaat, wat voor volwassene zal daar uit groeien? Ik vind dat heel erg eng.
En daar mag best iets aan gedaan worden, tuurlijk ligt er soms een deel in de opvoeding, maar er zijn ook gewoon mensen die een ronduit sadistische inslag hebben, en die mogen van mij opgesloten worden, of therapie krijgen, wat dan ook....... zodat ze nooit meer een mens of dier pijn zullen doen.......
Taakstraffen zijn dan niet genoeg :n

Overigens weet ik dat Pim veel meer wilde dan buitenlanders aanpakken, ik heb destijds een tactische stem op hem overwogen omdat ik te spreken was over de milieu-issues van de LPF, en er waren meer dingen, o.a. de straffen :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-05-09 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:12

echt, waar gaat het heen met de wereld.
Zulke mensen hebben echt niet genoeg aan een taakstrafje.
stelletje lafaards, zo'n onschuldig weerloos dier
bah