Homo-ontmoetingsplekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:49

Wij hebben ook z'n park, alleen wist ik van niks.
Was ooit als 15 jarige mijn hond aan het uitlaten...
Grote schik toen ik een aantal mannen bezig zag zijn.

Leuk... verbieden die zooi.

Anoniem

Re: Homo-ontmoetingsplekken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:55

Ik snap echt niet dat dit nog wordt toegelaten. Hetero's mogen het ook niet, waarom homo's dan wel? Omdat ze anders zo zielig zijn, omdat ze nergens terecht kunnen? Nou, sorry hoor... Kan er vooral niet tegen, dat er dan ook van die mannen tussen zitten die gewoon een vrouw en kinderen thuis hebben. :? Als je dan het lef hebt om op die plekken gewoon in het openbaar te.. je-weet-wellen, met mensen overal om je heen, heb dan ook het lef om aan je vrouw en kinderen te vertellen dat je je toch maar bedacht *hum-hum* hebt. En als het niet verboden kan worden, ruim dan in ieder geval je troep op. Gatver de gatver de gatver.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:57

Weet je wat nog leuker is....Jaques D'ancona rijdt er ook regelmatig rond, die woont hier namelijk in het dorp :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:57

Jaques wie? xD

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:58

Hetro's zijn ook niet bezig buiten sex te hebben? Waarom homo's dan wel?
Mijn vader wist een keer niet dat die in een homo ontmoetingsplek was, dus hij is altijd aan het hardlopen. Dus ging hij een keer een groot rondje hardlopen. En ineens komt er zo man achter hem aan. :P
Dus, hij vet snel in die auto stappen en wegracen ..

Vind het onsmakkelijk, troep dat er ligt enz..
Bah!

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:58

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, whahahahahahahaha
(die van de miniplaybackshow,die naast die stier zat)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:59

arvanti, die ja :D
Klein mannetje(hij komt bij mij tot mijn borst :D ) groot pikkie zeggen wij hier altijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:00

Denk niet dat hij nu zo blij is dat dat hier gezegd wordt. :o Of was het algemeen bekend? :P

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:01

daar krijg ik echt kippenvel van jah.. brrrrrr... hoe kunnen mensen daar ook maar IETS van voldoening uit halen. Gaat mij echt de pet te boven en kan ik me heel druk om maken. provocerend gedrag! maar het stomme is dat het toch aantrekkelijk is, dat er toch zooveel mannen lopen :S

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:02

Ik snap dit echt niet.. dat ze anoniem willen blijven, mij best. Maar moet dat nou allemaal "legaal" toegelaten worden?!

Wij mogen dat toch ook niet?! Zou lekker zijn..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:03

Nou, hier in de omgeving iig wel volgens mij, en als hij niet wil dat het bekend wordt dan huurt hij maar een gigolo...
(het leuke is dat hij nog een vriend heeft ook, ze wonen samen, maar misschien kickt die er wel op :D )
Triest mannetje is het, ik krijg nog steeds geld van hem aangezien hij een keer over mij heen is gereden in zijn dure mercedes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:03

Ahahahhaa. :P

Carolien81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:04

Ik denk niet dat de politie minder streng optreed op homo cruise plekken dan op de hetero cruise plekken (dus dat ze ontzien worden van ach, de zielige homo's moeten toch ook een plekje hebben). Hetero's doen dit gewoon veel minder. Het komt volgens mij doordat mannen altijd vaker 'willen' dan vrouwen en mannen er actiever naar op zoek zijn.
Dus als je mannen hebt die van mannen houden, dan krijg je dat.
Er zijn geen lesbi ontmoetingsplekken toch?
Het valt niet zo goed tegen te gaan; ze gaan gewoon ergens anders heen en de politie kan zich beter bezighouden met misdadigers oppakken ipv raggende mannen.
(vrouwen zijn natuurlijk slimmer en meer begaan met de mensheid dus die doen hun geheime zaakjes wel binnenshuis, waar niemand er last van heeft).
Als vrouw hebben homo area's wel grote voordelen; je kan daar ongestoord parkeren zonder lastig gevallen te worden!
(toch trekken de homo plekken ook wel hetero mannen aan, dus die vlieger gaat niet helemaal op).
Ik denk dat er beter afgeschermde plekken gemaakt kunnen worden, zoals de afwerkhokjes aan de Europalaan in Utrecht.
Met mooie klimplanten erover wanen de homo's zich midden in de natuur, als ze daarop kicken. En dan hebben andere mensen er geen last van.
Injectienaalden vindt ik gevaarlijk; straks trap je erin, of dieren.
Niet echt een goede plek om te gaan buitenrijden.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:08

Tja, het zijn niet alleen homo ontmoetingsplekken. Zoals die achter Riant en Bruggelen (bij Apeldoorn A1) daar komen ook gewoon m/v stellen. Het zijn dus absoluut niet alleen homo's. Ik heb dit gehoord van mensen die zelf regelmatig naar dit soort parkeerplaatsen gaan. Don't ask me why... Als je dat als stel wil doen ga dan lekker naar een parenclub.....

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:09

Snap er ook niets van, er is hier 1 gaaf bos in de buurt waar ik enigzins fijn met mijn paarden kan rijden, was het niet zo dat er om de haveklap mannen uit de bossen komen. Ik moet zeggen ik vind het zonde!!!!
iedereen vermijd dit bos.... terwijl er een meertje is en een speeltuin Ouders, wandelaars en kinderen, ruiters etc kunnen zoveel plezier in dit bos beleven maar nee hoor dit bos is in beslag genomen door de homo's en hetzelfde geld voor een recreatieplas hier in de buurt. Snap gewoon niet dat dit getolereerd wordt, bahbahbah laten ze gewoon thuis afspreken voor vieze afspraakjes, o nee daar zit vrouwlief braaf te wachten tot haar man terugkomt van werk......

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:16

Carolien heeft wel een goed punt, als ik door een homobos rijd met mijn paard voel ik mij helemaal niet onveilig, ik stoor mij alleen aan die eenzame "natuurliefhebbers" die op het ruiterpad lopen te sjokken, misschien in de hoop een prins op het witte paard tegen te komen. _O-
Ooit werd er door een jongen van amper 18-19 jaar, in sportwagen van pa, de weg gevraagd naar een zo'n plek. Hij vroeg of er een end verderop die ontmoetingsplek voor jongeren was, ik kon mij nog net inhouden om niet te zeggen: o je bedoelt die ontmoetingsplek voor homo's. }>

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:17

Hier is ook maar 1 stukje bos en een pad langs het kanaal waar je kunt paardrijden en allebei worden ze gebruikt voor deze praktijken. Met de oude manege buitenrijden was goed uitkijken voor je er met een groep kinderen langs reed en dan nog kwam je ze regelmatig tegen en gingen ze gewoon door, soms gewoon langs het pad :(

Waarom moet het zo op openbare plaatsen, ze kunnen toch ergens een kamer nemen

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:18

Dat vind ik dan wel weer een beetje vies. Als je er met een kind langs rijd perongeluk. Die kindjes zien dat, die schrikken zich toch helemaal rot?

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:20

saannee: Ja precies, dus met zo'n groep buitenrijden was toen het erger werd eigenlijk al niet meer te doen. Dat is toch van de gekke, een openbaar bos met ruiterpaden

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:24

Kan je de politie niet bellen als je ziet dat ze bezig zijn? Wij hebben dat hier ook maar dan met hetero's.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 11:58

Wildgirl schreef:
De schoolgaande kinderen die er langs fietsen zijn er inmiddels aan gewend(waar gaat dit héén?)

Wat mij betreft mogen ze hier 100 keer strenger op toe gaan zien, al die homo's een PV geven en een boete van 500 euro, daarnaast preventief gaan patrouilleren.

Jezus zeg, kinderen die er dus maar aan moeten wennen? Sorry hoor, maar daar moet dan écht wat aan gedaan worden [al is dat zo ontzettend moeilijk..]

Maar zoals gezegd, het zijn vaak [misschien wel meestal?] hetero mannen die thuis idd niet aan hun "trekken" komen [of behoeften, wat je zelf wilt].

Vlak bij mij is er ook een erg mooi bos, met sauna, enorme vijver, mooie bospaden, onderaan het strand. Maar daar mag ik van m'n ouders niet eens komen in m'n eentje....

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:04

Op een homoontmoetingsplek is het niet eens van toepassing of de mannen die er komen homo, hetro of bi zijn. Het blijven mannen die seks hebben met mannen en dus homoseks.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:12

Mijn paard staat ook in de buurt van zo'n HOP. Met een bos en allemaal paden, ik laat het niet om daar buiten te gaan rijden, maar ga niet in m'n eentje. Laatst was er wel een man die zijn 'opwarming' deed aan een vriendin en mij en onze paarden. Toen heb ik die vent toch wel even weggaloperend de waarheid verteld, en vond dat toch wel ontzettend smerig. Sinds dien ben ik er niet meer geweest. Maar vind het aan de andere kant ontzettend jammer, juist omdat je er zo lekker kunt buitenrijden!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:18

Arvanti_haf schreef:
Swinters in de vorst staan ze er ook??!!!

IJslolli's *\o/* _O-

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:19

Lyonesse schreef:
Op een homoontmoetingsplek is het niet eens van toepassing of de mannen die er komen homo, hetro of bi zijn. Het blijven mannen die seks hebben met mannen en dus homoseks.

Haha, en als er vrouwen komen? En die komen er! Is m/v seks ook homoseks dan ;)
Ik bedoel dus dat 'we' niet alleen de mannen moeten beschuldigen, er komen ook zat vrouwen/stellen.
Naar wat ik me heb laten vertellen wil je bij kootwijk 's nachts ook niet parkeren ivm stellen die daar hun behoeftes 'halen'.