Liezel1 schreef:euhhhh, toen ik 7 was wist ik niet eens waar het allemaal voor diende volgens mij.....
ik geloof dat ik toen net kon springtouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:Holydemoly... WEL oud genoeg om iemand aan te kunnen randen maar dan NIET oud genoeg om vervolgd te kunnen worden![]()
xDramaQueen schreef:bobolien schreef:belachelijk ik snap niet waar die snotapen het lef vandaan halen
gewoon straffen al is het papierprikken in een park ofzo
maar niet vrij uit want dan doen ze het zo nog een keer
nou, ik zou willen dat ze het bij mij deden, want ik sla ze echt helemaal kapot, 12 of geen 12, dit soort streken doen we niet. ik ben ook eens gevraagd door een jochie van 3/4 (op een driewieler) of ik wilde n**ken, ik ben naar hem toe gelopen en heb gevraagd of hij wel wist wat het was..
ukje schreef:Ik vindt het echt bizar. IK merk het steeds vaker dat kinderen vooral jongens op jongere leeftijd taal uitslaan van wil je met me n**ken, en al die andere dingen.
levine schreef:xDramaQueen schreef:
nou, ik zou willen dat ze het bij mij deden, want ik sla ze echt helemaal kapot, 12 of geen 12, dit soort streken doen we niet. ik ben ook eens gevraagd door een jochie van 3/4 (op een driewieler) of ik wilde n**ken, ik ben naar hem toe gelopen en heb gevraagd of hij wel wist wat het was..
En wat zei hij toen....?
Ingmar_ schreef:Liezel1 schreef:euhhhh, toen ik 7 was wist ik niet eens waar het allemaal voor diende volgens mij.....
Volgens mij begin je pas in groep zeven acht ofzo pas echt daarmee?
kazary schreef:Kimonoo. Daar wordt het tegenwoordig standaard op gegooit. Of het nu wel of niet waar is.