Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:BraveSpots schreef:Ahja, het is alleen maar een theoretisch uitvoering van wat in de praktijk al jaren (eeuwen) gebeurt.
Al verbied je die wet tien keer, ik denk niet dat die mannen daarom hun vrouw 1 keer minder zullen verkrachten.
Maar ik vind het toch wel een groot verschil of iets wordt goedgekeurd door de wet en de regering (allemaal mannen natuurlijk) of dat het nog steeds illegaal gebeurt. Ik bedoel, hier in Nederland worden ook vrouwen verkracht, zullen we dat dan ook maar goedkeuren? Nee toch...
Frank schreef:Geweldig iets, dat huwelijk!![]()
Maar zonder gekheid..
Het schijnt ook in Nederland zo te wezen dat wanneer je getrouwd bent, en de man wil sex, de vrouw daaraan mee moet werken! (of het andersom ook geldt, weet ik niet!)
Is iets héél ouds, maar het zou nog moeten gelden volgens mij.
Cyntje schreef:Voor wat hoort wat... kunnen ze de man dan ook verplichten 1 keer in de 4 dagen zijn rondslingerende rotzooi op te ruimen
Diane65 schreef:Frank schreef:Het schijnt ook in Nederland zo te wezen dat wanneer je getrouwd bent, en de man wil sex, de vrouw daaraan mee moet werken! (of het andersom ook geldt, weet ik niet!)
Is iets héél ouds, maar het zou nog moeten gelden volgens mij.
Euhhh...... volgens mij geldt dit alleen voor mensen die voor de kerk trouwen, echt niet voor hen die voor de burgerlijke stand trouwen. Men gaat uit van gelijkheid van man en vrouw in deze.
Diane65 schreef:Het is wel weer duidelijk dat dit soort landen nog een inhaalslag van een eeuw of vijf te maken heeft.