Was het een post op bokt geweest, dan was het imo een ander verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwartwitje schreef:Dat kan inderdaad ook niemand weten. Maar je kunt zo'n opmerking toch met een korrel zout nemen? Natuurlijk vind ik het ook een groffe en onprettige post, maar ik denk dat als je je druk gaat maken om iedere Youtube-comment, waarvan je nooit zeker kunt zijn over de herkomst, dat je nog wel even bezig bent![]()
Was het een post op bokt geweest, dan was het imo een ander verhaal
lifaya schreef:M_R schreef:Dat weet ik niet.
Maar wie zegt dat het niet echt een Turk of Marokkaan is?
Waarom moeten mensen altijd het negatieve ervan denken? Waarom nooit positief? zoals:
" Neeeeee joh dat kan helemaal niet, zo zou niemand reageren en zichzelf in een slecht daglicht te durven zetten..."
Thirsa_ schreef:Zo ken ik er ook wel een paar, mensen die er alles aan doen om maar niet te hoeven solliciteren maar wel elke maand hun geld netjes krijgen van de Sociale dienst. En daarnaast wel meerdere paarden hebben! (hoe mensen dat doenmoet toch echt werken om m'n beesten te kunnen betalen) Daar gaan m'n haren van overeind staan, of dat nu autochtonen of allochtonen zijn.
LimaMambo schreef:Thirsa_ schreef:Zo ken ik er ook wel een paar, mensen die er alles aan doen om maar niet te hoeven solliciteren maar wel elke maand hun geld netjes krijgen van de Sociale dienst. En daarnaast wel meerdere paarden hebben! (hoe mensen dat doenmoet toch echt werken om m'n beesten te kunnen betalen) Daar gaan m'n haren van overeind staan, of dat nu autochtonen of allochtonen zijn.
ja of een pas geboren kind 5 keer aangeven bij de gemeente door een kleine aanpassing te maken in het geboortedocument.. dus 5 keer kinderbijslag..
joostvangestel schreef:Charica schreef:...
Hadden ze het er serieus over hoe slecht Nederland was. ...
Stoor je jezelf daar aan? Die lui willen in ieder geval terug naar huis. Overigens luie nederlanders.. Daar hebben ze helaas wel voor een heel deel gelijk in..
Chiqa schreef:Maar waar ik me wel aan irriteer zijn de buitenlanders die niet willen werken, maar wel altijd om krting lopen te zeuren als ze hun Mercedes willen rijden.