Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Als je naar het nieuws kijkt zijn zo veel mensen helemaal niet zo vreselijk dankbaar.En nee, ik ben er niet geweest, dus ik zal het ook van het nieuws moeten hebben
Toen ik met deze opmerking begon, doelde ik ook op degene die zei dat ze ons verdedigden. Wie het was weet ik niet meer, maar dat doen ze niet, ze verdedigen ons niet.
Maar inderdaad, we zullen vroeg of laat aan de beurt zijn, gezien onze internationale rechtzaal in Den Haag, onze gastvrijheid mbt de Afghanistan conferentie etc etc. Als Amerika niet met deze oorlog begonnen was, hadden wij daar ook niet gezeten, we moeten eens leren om niet overal achter aan te lopen.
Lyonesse schreef:Je eerste stuk ben ik het volledig mee eens.Dat is heel kortzichtig van ze geweest, ronduit stom om het maar even hard te zeggen. Wat het 2e stukje betreft: Ja, ik heb wel enig idee hoe de Taliban over de Westerse wereld denkt. Maar tot nu toe hebben ze Amerika, Engeland en Spanje met een "reden" gepakt. (reden als in reden voor hen) Nederland speelt zichzelf op deze manier alleen maar meer in beeld, en waarvoor? Voor niets. Deze oorlog gaat niet gewonnen worden en iets wederopbouwen gaat op deze manier ook niet.