Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zigranta schreef:Hij bleef links omdat hij niet terug wilde naar rechts juist om te voorkomen dat hij de verdrijvingsvlakken over moest.Als je het verhaal ook beluisterd als de video bekeken wordt dan hoor je hem dat ook zeggen en je ziet ook dat hij daarna als de lijn niet meer doorgetrokken is terugkomt naar rechts.Het was een verkeerd ingeschatte inhaalmanoevre,maar maken we die zelf nooit dan?
Marchador schreef:Misschien ben ik ook te soft, maar in dit soort situaties zou het fijn zijn als de agenten hem thuis gebracht hadden of hem daarheen begeleiden.
De boete absoluut terecht.
Citaat:Precies.
Typisch bokt dat iedereen weer zo hypocriet gaat lopen doen, ik zou wel eens willen weten hoe de meesten hier zouden reageren in dezelfde situatie. Dan ben je ook blij dat je naar je geliefde toe kan.
Gearl schreef:Typisch bokt dat iedereen weer zo hypocriet gaat lopen doen, ik zou wel eens willen weten hoe de meesten hier zouden reageren in dezelfde situatie. Dan ben je ook blij dat je naar je geliefde toe kan.
rina schreef:Ik heb het niet gezien, maar ik vind zoals het hier beschreven wordt wel terrecht.
Zijn vrouw lag in tegenstelling van die van Moskowitz niet in het ziekenhuis, ik vind dus ook dat je dat vergelijk niet helemaal kan trekken. Ik heb wel vaker bij blik op de weg gezien dat ze 1 aanhouden wienst naaste in het ziekenhuis lag, en die persoon er met spoed heen wilde. En in geen van de gevallen, waarbij er ook een paar waren die ik behoorlijk link vond, is het rijbewijs ingetrokken. Meestal zijn de agenten dan zelfs behulpzaam dat die persoon snel bij het ziekenhuis aankomt, zie ook reactie Esmeralda.
Ik vind er dus een groot verschill inzitten of iemand te hard rijdt omdat hij/zij met spoed naar het ziekenhuis moeten/willen, of dat je persoon naar huis wil omdat daar iemand niet lekker is. Was het ernstig geweest met die vrouw was bellen met 112 handiger en sneller geweest en had hij niet zulke acties hoeven doen. Imo dus eigen schuld van die bestuurder. En ik denk, weet zeker, dat de politie ook kijkt naar hoe gevaarlijk die situatie op dat moment was, en in dit geval zal dat dus erg gevaarlijk zijn geweest.
Overigens artikel 5 is geen overtreding maar een misdrijf![]()
Dat gaat nog een stapje verder.
Gearl schreef:Marchador schreef:Misschien ben ik ook te soft, maar in dit soort situaties zou het fijn zijn als de agenten hem thuis gebracht hadden of hem daarheen begeleiden.
De boete absoluut terecht.
Precies.
Typisch bokt dat iedereen weer zo hypocriet gaat lopen doen, ik zou wel eens willen weten hoe de meesten hier zouden reageren in dezelfde situatie. Dan ben je ook blij dat je naar je geliefde toe kan.