Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lyonesse schreef:Ik ben 4 jaar geleden voor het laatst geweestMijn tandarts is een plastisch tandarts, dus alles wat er niet mooi uitziet, maar waar verder niets mee aan de hand is, wordt toch per direct aangepakt, of je het nu leuk vind of niet
De laatste keer stuurde hij me zonder duidelijke reden naar de hondhygieniste die bij hem in de praktijk zit. Mevrouw zou wel even mijn mond gaan reinigen door met dat prikding een halve cm onder mijn tandvlees te gaan porren:x Dat dacht ik niet dus
Heb de afspraak afgezegd omdat ik op vakantie ging en zou wel een nieuwe maken als ik terug was. Ik ben nog steeds op vakantie...
Maar om nou te zeggen dat ik geen sociaal leven heb omdat ik me schaam voor mijn gebit?Nee hoor, met mijn gebit is niets aan de hand, en ik schaam me er dan ook echt niet voor
LittleAnn schreef:Ik ben ook heel erg bang voor de tandarts…het doet altijd pijn, en ik heb het zo lang uitgesteld dat ik nu 2 zenuwbehandelingen moet ondergaan. Ondanks dat de tandarts weet dat ik angstig ben, waarschuwt ze me voor niks en zegt: ‘ het is heel normaal dat het pijnn doet hoor’. En bedanktmijn gebit ziet er overigens prima uit, je ziet er niks aan. Dat is ook de reden dat het zo uit de hand kon lopen!