liquidatie in Bussum *schokkend?*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vind jij dat je de keus moet krijgen om schokkende foto's zelf te openen via link?

ja
39 (73%)
nee
2 (3%)
maakt me niks uit, doet me niets
12 (22%)

Totaal aantal stemmen: 53

Amy77

Re: liquidatie in Bussum *schokkend?*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:56

Vind er niets schokkends aan...kleine kinderen en dieren, dat vind ik schokkend openbaar, maar dit, nee..
Ik woon er om de hoek, iedereen in rep en roer, maar mensen die zich in zulke kringen bevinden, eigen schuld dikke bult denk ik dan..ben er dan ook niet van onder de indruk.
Tegenwoordig hebben dergelijke sensatiekranten dit soort acties nodig om lezers te trekken en stiekem ben ik ook wel een beetje zo..als ik de krant voor me heb en zo'n foto zie staan, dan lees ik automatisch eerst dat stukje als het me interesseert..
Respectvol tegenover familie vind ik het niet..ook al zijn het grote criminelen, toch vind ik voor nabestaanden afschuwelijk dat degene waar ze van houden, zo in de krant moet staan..maar ach, dan had die persoon maar een ander beroep moeten kiezen en wat meer respect voro zn familie moeten tonen..hard mss, maar wel ho eik erover denk.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:26

telegraaf he... :z

ik kan de foto niet vinden, de pagina is inmiddels vernieuwd neem ik aan

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 16:28

ja is al een poosje geleden indd. telgraaf is wel echt 1 van de mindere vind ik zelf...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:44

Ik vond het geen lekkere foto voor 's morgens bij de koffie iig. Het zal je vader maar wezen. :n