Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Malfoy schreef:Ik heb het ook gezien, echt erg.
Ik snap niet dat ze dan niets doen aan die gracht.
In de vrije natuur kiest een olifant er toch ook niet voor om naast een ravijn te gaan stoeien? Maar doordat ze hier de ruimte daar niet voor hebben, moeten ze wel. Zorg dan toch dat ze een veilige omgeving hebben, ipv gewoon te doen wat gasten het leukst vinden.
Pashon schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik heb het ook gezien, echt erg.
In de vrije natuur kiest een olifant er toch ook niet voor om naast een ravijn te gaan stoeien? Maar doordat ze hier de ruimte daar niet voor hebben, moeten ze wel. Zorg dan toch dat ze een veilige omgeving hebben, ipv gewoon te doen wat gasten het leukst vinden.
als je ooit wel eens in het dierenpark geweest was dan had je geweten dat ze echt niet op een klein stukje leven hoor! Tuurlijk is het niet te vergelijken met hoe ze in het wild leven, maar vind je uitspraak niet echt netjes.
Zoals ook al eerder vermeld staat zijn ze bezig met het dierenpark te verplaatsen met geheel nieuwe binnen en buiten verblijven.
Pashon schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik heb het ook gezien, echt erg.
als je ooit wel eens in het dierenpark geweest was dan had je geweten dat ze echt niet op een klein stukje leven hoor! Tuurlijk is het niet te vergelijken met hoe ze in het wild leven, maar vind je uitspraak niet echt netjes.
Zoals ook al eerder vermeld staat zijn ze bezig met het dierenpark te verplaatsen met geheel nieuwe binnen en buiten verblijven.
FrankavdT schreef:Misschien heel raar, maar ik had het idee dat ze die olifant wel wat langer hadden mogen laten uitrusten en laten bijkomen, voordat ze haar in lieten slapen.
Het lijkt me dat dat beest een flinke klap heeft gehad, lijkt me niet dat ze dan binnen een uur weer helemaal de oude is.
Nu heb ik ook weer geen verstand van olifanten, maar toch...