Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Raar land
. In het tweede jaar van mijn studie psychologie moesten we stage lopen bij een buitengewone onderwijs school, vanzelfsprekend deed ik dat bij papa. Bij de nabespreking vroeg de prof - ja DE PROF - "Wat vondje raar aan die mensen?" ... De meerderheid van mijn klasgenoten kon daar een antwoord opgeven.

IlsjePilsje schreef:@Smokey17: ik denk dan toch dat jij één van de weinigen bent die zelf een bepaalde angst op jonge leeftijd heeft ontwikkeld.
Zoals ik aangaf worden kinderen blanco geboren en vullen wij als ouders/opvoeders het blaadje in....
Citaat:Tjonge jonge, We zijn allemaal mensen hoor!! Met 1 arm of 2!!
Pfff, Er zijn ergere dingen in de wereld. Ik denk dat de kids tegenwoordig wel vreemdere dingen zien op tv. Ga daar maar eens ophef over maken!

. Ze zullen alleen niet worden voorgesteld als enge dieren, maar leuke nuttige. Ik heb ook al les gegeven voor een klas kinderen en een bokaal vol met spinnen meegenomen die ze helemaal mochten bekijken(vonden ze trouwens geweldig, de meisjes ook). Dood en geweld komt niet voor, omdat je dood en geweld nu eenmaal nooit leuk en goed kan maken, je kan kinderen niet aanleren dat geweld iets niet erg is wat gerust voor mag komen. Bij dood misschien hooguit hoe je ermee om moet gaan als je opa of favoriete huisdier gestorven is.
En als het wel waar is hoop ik ten stelligste dat er veel reacties zullen binnenstromen die haar terug willen hebben!
Snap ook niet dat de BBC dit doet