Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het spookt in het Friese dorpje Aalsum. Ze hebben daar een bewegende grafsteen op een begraafplaats. Vier keer werd er door de nabestaanden aangifte van grafschennis gedaan, omdat de liggende steen steeds van zijn plek was.
Na de vierde keer besloot de politie er een camera op te zetten om te achterhalen wie de dader was. En weer schoof de steen van z'n plek. Maar op de beelden was te zien dat de loodzware afdeksteen uit zichzelf een meter verschoof. En niet heel langzaam, dat gebeurde binnen een paar seconden.
Onderzoek
De steen weegt 450 kilo. Grafschennis is het dus niet, de politie in Friesland denkt nu dat de steen verschuift door een natuurlijk proces. Maar hoe dat dan precies werkt, wordt nu onderzocht door de technische recherche en het forensisch instituut.
De nabestaanden willen niet dat de politie de beelden vrijgeeft.
moonfish13 schreef:Cayenne, is het nu echt helemaal achterhaald van graancirkels?
Ik weet dat ze ook gemaakt worden door mensen, maar er zijn ook gigantische graancirkels geweest die zowat onmogelijk even gemaakt kunnen zijn dacht ik.
Corelli schreef:_Luziream schreef:hmmmm Apart en Creepy verhaal. Lijkt me stug dat het natuurlijk is? In een paar seconden zo'n zware steen verschuiven en een meter??
Misschien is Uri Geller aan het oefenen!![]()