Wat vinden we hier nu van? 13 jarige jongen wordt vader..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:47

Jeetje zeg, heb er echt geen goed woord voor over eigenlijk.

Calanddra schreef:
Jeetje ze worden steeds jonger :=

Was laatst al wat geshockeerd toen ik een interview las van een 15 jarig jongetje (zanger uit NL) in de veronica gids. De vraag was of seks overschat werd. Vervolgens gaf hij als antwoord dat er altijd zo negatief werd gepraat over prostituees terwijl ze goed werk zouden leveren. Dankzij hen waren er minder verkrachtigen, want ja, sex was nou eenmaal lekker en belangrijk.

omg := echt hoor, kind is 15 ?!?!?! Dan hoor je niet zulke uitspraken te doen :=

Heb ik ook gelezen en heb het nog een paar keer na gelezen omdat ik dacht dat ik het neit goed gelezen had :n :+

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:47

Wildgirl schreef:
@calanddra was dat die jordy van verliefdheid is een toverbal onzin?
die heeft nl al meer bizarre uitspraken(en een heul irritant stemmetje :D )

Geen idee zou best kunnen := Kende m niet en heb verder niet echt gekeken wie t was, werd meteen getrokken naar het uitvergrootte zinnetje dat prostituees goed werk leverden := en de rest was nog bizarrer :\

Mn broertje is nu 15, zie m al met een baby rond lopen :=

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:48

Onvoorstelbaar toch? Idd niet te hopen dat hij deels gaat opvoeden :n

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:49

Bizar... Ook als je de foto van het gezinnetje zo ziet. Meisje is 15, zij zou toch wel beter moeten weten wat er gebeurd als je het doet toch? Maargoed, jochie ziet er nog zo jong uit... Vraag me af wat daarvan moet worden...

Neemt niet weg dat ik sowieso al vind dat kinderen zulke dingen / uitspraken (zoals die jordy hierboven ergens) echt niet horen te doen :n Ze weten nieteens waar ze het over hebben...

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:49

niet normaal ik zit dit gewoon geshokt te bekijken hoe kan zo iets nou ? Iemand van dertien hoort nog met zijn duplo te spelen!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:53

Wat zal ik eens zeggen... hij is wel ouder dan de moeder van een van mijn vriendinnen was toen ze beviel van mijn vriendin... Maar zonder gekkigheid moet ik wel zeggen dat ik, hoewel ik natuurlijk blij ben dat mijn vriendin geboren is, vind dat kinderen geen kinderen zouden moeten krijgen... die zouden zelf gewoon onbezorgd kind moeten zijn...

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:54

ZO!!! niet te geloven!! Zo jong!!?? :=

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:57

Als ik die foto van het 'gezinnetje' zie word ik niet goed.
Meisje kijkt niet al te nozel, en het jochie tsja.... had idd beter met duplo dan met zijn *** kunnen gaan spelen. Ik snap ook niet dat dit breed uitgemeten in het nieuws komt. Ze poseren echt voor de foto's. Snap niet dat de ouders van deze kids dat toestaan. Om je dood te schamen :o
Mijn hemel wat een medelijden heb ik met deze baby..... :(:)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:58

Beetje raar dat dat meisje van 15 jaar blijkbaar ook nergens van afwist en 'ook maar wat aan het doen zou zijn'. Pff zo jong.. :(:)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:59

Echt te bizar.

Sneu voor het kind!
toen ik 13 was durfde ik nog niet eens te kussen.
echt te gek voor woorden dit.

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 15:59

Wildgirl schreef:

nou zou kunnen die jongen loopt erbij alsof de hele wereld voor zijn voeten ligt, vind het echt een kwalletje!
en toen ik 15 was, werd er nog helemaal niet zo over sex gepraat, inmiddels 3,5 jaar verder dus wel! beetje bizar!
die mensen kennen amper liefde vind ik dan!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:00

dit is echt te bizar voor woorden ....
dat ventje lijkt ook echt gewoon 8 jaar ! als je de leeftijden niet zou weten van hun, alleen die foto zou zien van hun 3e
dan zou je denken dat die meid pedo is, dat manneke is nog net een kleuter joh...
Laatst bijgewerkt door xxxNaatjuhxx op 13-02-09 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 16:01

Wat ik dan niet snap.. Bij ouders die beide geestelijk gehandicapt zijn, maar zelfstandig wonen en prima in staat zijn om voor zichzelf en anderen te zorgen een kind bij de geboorte weghalen, omdat er op voorhand al van wordt uit gegaan dat dat niet gaat lukken, maar wel een jongetje van 13 en een meisje van 15 wat zelf nog jonge kinderen zijn een kind laten opvoeden..

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:02

Tja, niet echt gebruikelijk. :+ Erg raar en echt belachelijk jong. Waar ik me ook zorgen om maak, is of dit kind wel gelukkig zal worden. Als ze er maar - hopelijk - gelukkig mee zijn en als dat kindje maar een liefdevolle opvoeding krijgt. ;) Verstandig kun je het in ieder geval absoluut niet noemen. Ik hoop maar dat het meisje op haar vader lijkt. :')
Laatst bijgewerkt door Rosa__ op 13-02-09 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

SuuZzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-09 16:03

Ndewilde schreef:
Wildgirl schreef:

nou zou kunnen die jongen loopt erbij alsof de hele wereld voor zijn voeten ligt, vind het echt een kwalletje!
en toen ik 15 was, werd er nog helemaal niet zo over sex gepraat, inmiddels 3,5 jaar verder dus wel! beetje bizar!
die mensen kennen amper liefde vind ik dan!

Ik snap dat ook allemaal niet.. Ik kwam van de week ook weer een meisje van net 12 tegen, zit in de brugklas en fietst op zaterdag avond om half 12 hier door het dorp met een rokje zo kort dat ze haar hand voor haar zadel/kruis moet houden, omdat je anders zo naar binnen kijkt.. Waar gaat het heen denk ik dan..

SanneK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:04

Echt triest zeg... :(:)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:05

nu suuzel, de verkeerde kant op is mijn mening....

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:06

ja ik vind dat dus ook! er word teveel van verwacht ens!
en zonde dat de jeugd zich zo laat beïnvloeden door elkaar, met uitzonderingen daarbij gelaten!

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:08

Very very sad... Ik ben van mening dat de baby een slechte opvoeding krijgt, tenzij zij/hij wordt afgestaan.
Deze kinderen kunnen geen kinderen opvoeden. Hopelijk heeft ie een 40 urige baan, want kinderen kosten centjes... :9
Ik hoop dat de baby wordt afgestaan, aan mensen met een stabiele ondergrond. Werk, woning, goede relatie.
Dan is er nog hoop dat dit kind genoeg opvoeding en levenservaring krijgt, die het verdient.
Laatst bijgewerkt door Charica op 13-02-09 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:10

hahaha, dit kan toch niet waar zijn ! Dat zoiets op de leeftijd al werkt :P Hij is zelf nog zo jong, dat hij op die leeftijd al met andere dingen bezig is als met autotjes spelen.

Elamor

Ik word gewoon misselijk als ik die foto's zie :o

Ojajoh

geschokt :oo

waar gaat het heen met deze wereld :n

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:11

Holy oliebol.
Ik ben van stomheid geslagen.
Op je 12e seks en een op je 13e een baby?
Ik hoef er niet aan te denken. Pathatic :=

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:11

Solide schreef:
...Wel leuk, pap kan later met zoon op stap en op meidenjacht.

Beebje is een meisje ;) .

Pffff... je moet er toch niet aan denken: een jochie van 13 en een meiske van 15 met een babytje := .
Ik heb dat artikel net doorgelezen en die 2 zijn echt (nog) zó naief :\ , hebben absoluut geen benul van wat ze nog te wachten staat...
Van wat ik begreep uit het artikel, staan de ouders van zowel het knulletje als ook van het meisje, wel achter die 2 en krijgen ze iig van beide (groot)ouders alle hulp die ze nodig hebben.
Je kan alleen maar hopen dat dit beebje tot een gelukkig persoon kan opgroeien .....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 16:12

Zo ziek he!
Echt niet normaal!!!
Wordt steeds gekker ook!
Weet niet wat ik lees, zo jong.