MarjonTampon schreef:Wat mij betreft hebben die ouders hun rechten als mens verspeeld. Ze mogen ze van mij gewoon opruimen. Dat arme meisje...
hier ben ik het ook mee eens

Wat een 'ouders'.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:ik vind dat je niet de jeugdzorg kan veroordelen.. daarvoor moet je het hele zorgtraject weten van dat gezin.
ik vind dat je eerder de ouders op hun manier van 'opvoeden' moet wijzen (zachtjes uitgedrukt) ipv met het vingertje richting jeugdzorg te gaan wijzen
Sieppus schreef:De ouders waren bekenden van Jeugdzorg. Er waren al 3 kinderen uit huis geplaatst. Dit meisje jammer genoeg niet.
Dat de ouders niet sporen is duidelijk, dat Jeugdzorg dan niet alle kinderen weghaalt is toch hun fout??? Of heeft het meisje zelf gekozen om bij deze monsters te blijven wonen???
Ariebombarie schreef:corientjuhh schreef:als ik bij de jeugdzorg zou werken had ik haar direct in een pleeggezin gezet
waarschijnlijk had jeugdzorg dit ook het liefst gewild... maar zoiets is altijd makkelijker gezegd dan gedaan helaas...
Joonsel schreef:Dan snap ik niet goed waarom niet meteen alle kinderen uit huis zijn geplaatst?!