Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:Chiva, ik ben niks kwijt kwa cultuur of identiteit. En dat merk ik dagelijks aan botsingen met mijn vriend. (hij is moslim)
Wél ben ik van mening dat we beiden moeten aanpassen aan elkaar, maar niet te gek. Het is en blijft Nederland en ik pas me ook maar tot een bepaalde hoogte aan zoals bv geen varkensvlees eten etc.
Ik vind het multiculturele juist leuk, ben enorm geintereseerd in andere culturen. Alleen zoals ik net al zei, het is Nederland en het moet niet iets anders worden. Daar ben jij denk ik bang voor..
MaaikeMo schreef:LimaMambo schreef:geert zegt wat veel mensen denken...
wat is veel?
ik ken er geen een
en ken toch heel veel mensen..
en ook de mensen die ook racistisch zijn, vinden hem maar een dom persoon..
Chiva schreef:Princess_ schreef:Chiva, ik ben niks kwijt kwa cultuur of identiteit. En dat merk ik dagelijks aan botsingen met mijn vriend. (hij is moslim)
Wél ben ik van mening dat we beiden moeten aanpassen aan elkaar, maar niet te gek. Het is en blijft Nederland en ik pas me ook maar tot een bepaalde hoogte aan zoals bv geen varkensvlees eten etc.
Ik vind het multiculturele juist leuk, ben enorm geintereseerd in andere culturen. Alleen zoals ik net al zei, het is Nederland en het moet niet iets anders worden. Daar ben jij denk ik bang voor..
Bang ben ik niet, laten we dat voorop stellen. Maar ik vind dat er bepaalde groeperingen zijn die het over the top trekken- die vinden moskees heel normaal en willen almaar uitbreiding, ik zie dat niet zo eerlijk gezegd. Zoals je zelf zegt, het is en blijft Nederland en zo moet het ook blijven.
Persoonlijk heb ik ook veel interesse in andere culturen en heb ook allochtone vrienden maar geen van allen zijn zo radicaal. Zij vinden ook dat een kleine groep het verpest voor hun en dat is echt rot natuurlijk.
RedPassion schreef:SdaphneS schreef:Oke het is niet goed om andere mensen aan te vallen of te beledigen, maar je bent vrij om te zeggen wat jij denkt.
Met uitzondering van discriminerende opmerkingen, en ik vind dat Geert Wilders die wel maakt.
Wildgirl schreef:Ik ben het wél(grotendeels)met wilders eens; ik zie niet in waarom we van nederland een multiculti samenleving zouden maken; helemaal niet als daar ook nog de nodige criminaliteit,onderdrukking en fraude uit voort komt.
De manier waarop wilders het brengt is niet altijd slim maar ik heb wel respect voor een man die zegt wat hij wil ondanks dat hij 2015 niet meer gaat halen.....
SdaphneS schreef:RedPassion schreef:
Met uitzondering van discriminerende opmerkingen, en ik vind dat Geert Wilders die wel maakt.
Maar dat is juist de vrijheid van meningsuiting!
Natuurlijk krijg je mensen in je harnas als je zulke harde dingen zegt.
Maar hij zegt ze tenminste. Ik vind dat lef hebben.
Ik ben het overigs niet altijd eens met de manier waarop hij dingen brengt.
Hij kan dingen heus wel beter overbrengen en niet zo gemeen, maar toch vind ik dat het gezegd mag worden.
Wildgirl schreef:Ik ben het wél(grotendeels)met wilders eens; ik zie niet in waarom we van nederland een multiculti samenleving zouden maken; helemaal niet als daar ook nog de nodige criminaliteit,onderdrukking en fraude uit voort komt.
De manier waarop wilders het brengt is niet altijd slim maar ik heb wel respect voor een man die zegt wat hij wil ondanks dat hij 2015 niet meer gaat halen.....