Peter R de Vries aangevallen in auto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:15

katiavl schreef:
Hoe kan je nu vragen om aangevallen te worden, jeetje ik snap echt niet hoe mensen hierover zo kunnen denken. En dan vraag je af waarom het denkbeeld in de maatschapij zo verkeerd is.

En wat heeft dat nu met geld te maken, iemand die veel verdiend mag aangevallen worden.

Het heeft met geld te maken dat je wel de lusten wilt, maar niet de lasten. Peter rechtvaardigt het zichzelf om mensen zelfs ná hun celstraf (dus ze zijn al gestraft door de maatschapij) niet met rust te laten. Ook valt hij mensen lastig die zijn vrijgesproken, geeft hij strafrechtelijke dossiers vrij. Ik vind dat je dan in bepaalde kringen vraagt om aangevallen te worden. Ik zou er ook agressief van worden als iemand mij voor heel Nederland op tv neerzet als crimineel. Dat is zijn taak niet. Als hij iets heeft moet hij naar de politie gaan, en niet zelf rechtertje gaan spelen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Peter R de Vries aangevallen in auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:18

Hij zat in dit geval gewoon in z'n auto.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:41

Cayenne schreef:
Hij zat in dit geval gewoon in z'n auto.

Volgens hemzelf ja. Volgens de andere partij zat hij hem uit te dagen, en heeft hij opzettelijk de deur in zijn gezicht geslagen, nog voordat er 1 woord gewisseld was...

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:36

Peter en Steve zijn oude vijanden van elkaar dus zat er wel aan te komen, Peter gaat zelf ook niet vrijuit want er is al eerder een vechtpartij tussen die 2 geweest, dus ja kan gebeuren dat iemand keertje terug slaat.

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:06

Cowgirl schreef:
=

Sommige van jullie mogen hem dan wel niet mogen maar vergeet niet dat hij ontzettend goed werk heeft gedaan waardoor mensen hun dierbaren konden begraven, weer thuis kregen en dat de juiste mensen gestraft werden. wat wellicht niet gebeurd was als hij er niet achteraan was gegaan en het steeds maar weer actueel hield.

Hier ben ik het mee eens, door hem zijn sommige zaken opgelost, weten mensen wat er gebeurd is, en kunnen die mensen het 'afsluiten'.
en de Vries gaat verder, dan waar de poltie stopt.

ik snap niet wat misselijk aan hem is. :o

en wat betreft het 'kun je verwachten', het hoort idd niet, het aangevallen worden, maar omdat er nog steeds een hoop idioten rond lopen die er niet tegen kunnen dat iemand heeft bewezen dat die gene fout is, blijft er een kans, maar gelukkig trekt de Vries er weinig van aan. :)

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:11

Vjestagirl schreef:
Het heeft met geld te maken dat je wel de lusten wilt, maar niet de lasten. Peter rechtvaardigt het zichzelf om mensen zelfs ná hun celstraf (dus ze zijn al gestraft door de maatschapij) niet met rust te laten. Ook valt hij mensen lastig die zijn vrijgesproken, geeft hij strafrechtelijke dossiers vrij. Ik vind dat je dan in bepaalde kringen vraagt om aangevallen te worden. Ik zou er ook agressief van worden als iemand mij voor heel Nederland op tv neerzet als crimineel. Dat is zijn taak niet. Als hij iets heeft moet hij naar de politie gaan, en niet zelf rechtertje gaan spelen.

Brown was presentator bij veronica en journalist bij panorama (geloof ik) nadat hij uit het criminele circuit was gestapt. Peter heeft hem bij beide laten ontslaan door hem zwart te maken, en weer terug te trekken in het onderwereldcircuit. Kan me voorstellen dat je dan pissig wordt, en idd, hij was uit de criminaliteit gestapt en had een fatsoenlijk leven opgebouwd. Laat zo iemand daarna dan ook met rust.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:13

hij kan blij zijn dat die nog leeft,
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:06

maaikj schreef:
sporter schreef:
Ja daar kon je op wachten, ik hoop dat hij hem goed hard geraakt heeft.

haha zeker weten, ik vind die de Vries zo een misselijke man...

Ik vind jou reactie erg ziekelijk. Dus omdat het een misselijke man is (waarom? hij heeft hele hoop dingen opgelost) mag hij geslagen worden? Zo ontstaan dus die gedragsgestoorde mensen....

Het was te verwachten al is dat ook eigenlijk te gek voor woorden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:10

Hijs is een misselijke man omdat hij mensen lastig valt die al lang door de staat gestraft zijn, omdat hij mensen hun leven compleet vergalt (zoals in het geval van Brown dus), omdat hij denkt dat hij boven de wet staat, omdat hij strafdossiers vrijgeeft, omdat hij het recht in eigen hand neemt, omdat hij gigantisch zelfingenomen is

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:12

Ja en daarom mag je mishandeld worden :roll:

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:13

MISTRAL94 schreef:

Hij zegt zelf mishandeld te zijn. Brown geeft aan dat de Vries hem uitdaagde, en dat hij expres de autodeur in zijn gezicht heeft geslagen. Wie zijn billen brand...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:17

Ohja tuurlijk :+ Nee die topcriminelen kun je op hun woord vertrouwen. Sorry vind je een beetje naief over komen. Jij hebt duidelijk niets met Peter R, dat is je goedrecht maar een beetje redelijk zijn mag wel.
Ik vind dat hij veel goede dingen gedaan heeft, hij gaat tot het uiterste misschien maar goed ook. Het heeft ervoor gezorgd dat die 2 jongens vrij gekomen zijn die onterecht vast zaten voor moord. Je zult het zelf maar zijn, onschuldig zittend voor moord en niemand die naar je omkijkt..

dus al zou hij iemand uitdagen dan heb je nog het recht om iemand te mishandelen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:20

MISTRAL94 schreef:
Ohja tuurlijk :+ Nee die topcriminelen kun je op hun woord vertrouwen. Sorry vind je een beetje naief over komen. Jij hebt duidelijk niets met Peter R, dat is je goedrecht maar een beetje redelijk zijn mag wel.
Ik vind dat hij veel goede dingen gedaan heeft, hij gaat tot het uiterste misschien maar goed ook. Het heeft ervoor gezorgd dat die 2 jongens vrij gekomen zijn die onterecht vast zaten voor moord. Je zult het zelf maar zijn, onschuldig zittend voor moord en niemand die naar je omkijkt..

dus al zou hij iemand uitdagen dan heb je nog het recht om iemand te mishandelen

Deze 'topcrimineel' had zijn door de staat opgelegde straf uitgezeten. Hij had een baan en gedroeg zich normaal. Peter heeft gezorgd dat hij weer onslagen werd en gezorgd dat hij terug ging de onderwereld in. Ja, daar zou ik ook een tikje agressief van worden.

Hij heeft best goede dingen gedaan, maar hij doet ook veel dingen die gewoon echt niet kunnen.

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:29

Vjestagirl schreef:
MISTRAL94 schreef:

Deze 'topcrimineel' had zijn door de staat opgelegde straf uitgezeten. Hij had een baan en gedroeg zich normaal. Peter heeft gezorgd dat hij weer onslagen werd en gezorgd dat hij terug ging de onderwereld in. Ja, daar zou ik ook een tikje agressief van worden.

Hij heeft best goede dingen gedaan, maar hij doet ook veel dingen die gewoon echt niet kunnen.

Peter heeft er imo niet voor gezorgd dat hij terug de onderwereld in ging. Je hebt altijd zelf de keus, hij koos om terug de onderwereld in te gaan. Hij had ook door kunnen zetten en zijn best kunnen doen om een fatsoenlijke baan te vinden en te werken zijn geld, zoals de rest van de (meeste) Nederlanders.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:52

Hij is de onderwereld niet weer ingegaan, Peter heeft het doen lijken alsof hij dat gedaan had en dat uitgezonden op tv waardoor hij zijn banen bij Veronica en Het parool (dat was het ipv panorama :D ) kwijtraakte.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:58

Vjestagirl schreef:
MISTRAL94 schreef:

Hij zegt zelf mishandeld te zijn. Brown geeft aan dat de Vries hem uitdaagde, en dat hij expres de autodeur in zijn gezicht heeft geslagen. Wie zijn billen brand...

En jij vertrouwt een drugsdealer op zijn woord? Sorry, dat is wel heel erg in je eigen straatje l.ullen. Meerder getuigen hebben verklaard dat Brown de auto van achteren naderde, de deur opentrok en op de Vries in begon te slaan terwijl deze in zijn gordel zat. Dat vind ik pas misselijk.

En dat mensen dat een ander toewensen, dat begrijp ik werkelijk niet. Er wordt hier gezegd, Peter neemt het recht in eigen handen. Dat doet Brown hier niet?

Verschrikkelijk, als sommigen van jullie hier een afspiegeling van de maatschappij moeten zijn begrijp ik werkelijk niet waarom we ons hier eigenlijk druk om maken. Is toch heel normaal, dat je in elkaar gebeukt wordt. :j

Echt, ik ben niet zijn grootste fan, maar hij heeft toch zeker een hoop goede dingen gedaan. Dat hij vaak tot het randje gaat.. Dat is dan blijkbaar nodig. Een ander doet het niet. :n

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:00

Sokje ga helemaal hierin mee! Mooi omschreven.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:01

Vjestagirl schreef:
MISTRAL94 schreef:

Nee Peter R de Vries kun je op zijn woord vertrouwen :+ _-:(
de Vries gaat inderdaad verder dan de politie. En of je wel of niet schuldig bent voor de wet dat maakt hem niet uit. Ik ben benieuwd wat de fans van peter er van denken als het hun zelf overkomt dat onze peter er van overtuigd is dat ze iets misdaan hebben. Ook al zijn ze vrij gesproken.

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:15

sporter schreef:
de Vries gaat inderdaad verder dan de politie. En of je wel of niet schuldig bent voor de wet dat maakt hem niet uit. Ik ben benieuwd wat de fans van peter er van denken als het hun zelf overkomt dat onze peter er van overtuigd is dat ze iets misdaan hebben. Ook al zijn ze vrij gesproken.

Dat iemand is vrijgesproken betekent nog niet dat hij of zij onschuldig is. We hebben nl. niet het beste rechtsysteem in dit land. En ik ben niet bang dat Peter bij mij aan de deur zal staan want ik hou me verre van criminele zaken.

Overigens ben ik geen fan van Peter, ik vind hem ook nogal arrogant. Maar de zaken die hij oplost en de domme criminelen die hij te kakken zet vind ik prachtig. Want ze maken het er zelf naar en trappen er zelf met open ogen in. En waar rook is is vuur. En Peter doet niets wat verboden is door de wet. En iemand zomaar in elkaar slaan vind ik echt walgelijk. Dan ben je echt een stoere vent. :r

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:33

Mirandaatje schreef:
sporter schreef:

Dat iemand is vrijgesproken betekent nog niet dat hij of zij onschuldig is. We hebben nl. niet het beste rechtsysteem in dit land. En ik ben niet bang dat Peter bij mij aan de deur zal staan want ik hou me verre van criminele zaken.

Overigens ben ik geen fan van Peter, ik vind hem ook nogal arrogant. Maar de zaken die hij oplost en de domme criminelen die hij te kakken zet vind ik prachtig. Want ze maken het er zelf naar en trappen er zelf met open ogen in. En waar rook is is vuur. En Peter doet niets wat verboden is door de wet. En iemand zomaar in elkaar slaan vind ik echt walgelijk. Dan ben je echt een stoere vent. :r

Nou dan ben je goed bezig, ik hoop voor je dat Peter er het zelfde over denkt anders heb je een probleem namelijk. En uitspraken als waar rook is is vuur vind ik wel heel simpel. We hebben in Nederland niets voor niets onschuldig tot het tegen deel is bewezen.
En als vervolgens elke 2e rangs journalist een beetje de rol van de politie gaat spelen is het einde ver zoek.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:55

Dat ben ik zonder meer met je eens Sporter. Natuurlijk moet niet iedereen voor politie gaan spelen, net zo min als iemand voor eigen rechter moet gaan spelen. ;)

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:11

sporter schreef:
Mirandaatje schreef:

Nou dan ben je goed bezig, ik hoop voor je dat Peter er het zelfde over denkt anders heb je een probleem namelijk. En uitspraken als waar rook is is vuur vind ik wel heel simpel. We hebben in Nederland niets voor niets onschuldig tot het tegen deel is bewezen.
En als vervolgens elke 2e rangs journalist een beetje de rol van de politie gaat spelen is het einde ver zoek.

Dank je, ben zelf ook niet ontevreden. :D

Tsja, onschuldig tot tegendeel is bewezen. Ben ik ook echt een voorstander van, behalve als je weet dat iemand het gedaan heeft, maar het valt niet hard te maken. Dan laten we ze maar gewoon vrij rond lopen in de maatschappij? En moet iedereen ze met rust laten, want ze zijn oh zo onschuldig en zielig? :(:) Nee, dat gaat er bij mij niet in. Hoe irritant Peter ook mag zijn, 99% van de mensen in zijn programma hebben het er zelf naar gemaakt.

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:39

Dat ben ik met je eens en die 1% die heeft pech? En van die 99% hoeveel procent word daarvan met de hulp van peter op gesloten?
Peter R de Vries staat voormij gewoon voor een hoop geblaat en weinig wol

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:54

Nee hoor. Ik ben geen fan van Peter, ookal vind ik dat hij een hoop goede dingen doet.

Waar het hier om gaat is dat het gewoon absoluut NIET NORMAAL is dat je iemand z'n autodeur opentrekt en vervolgens iemand begint af te tuigen. Wat die persoon jou ook heeft aangedaan, dat maakt helemaal geen fiets uit.

In mijn belevingswereld heb je nooit het recht om iemand op z'n smoel te timmeren. Whatever the reason.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:57

sokje87 schreef:
Nee hoor. Ik ben geen fan van Peter, ookal vind ik dat hij een hoop goede dingen doet.

Waar het hier om gaat is dat het gewoon absoluut NIET NORMAAL is dat je iemand z'n autodeur opentrekt en vervolgens iemand begint af te tuigen. Wat die persoon jou ook heeft aangedaan, dat maakt helemaal geen fiets uit.

In mijn belevingswereld heb je nooit het recht om iemand op z'n smoel te timmeren. Whatever the reason.

Je hebt het recht ook niet, maar ik kan niet zeggen dat het geheel onverwacht kwam, en ik kan het wel begrijpen ook...