Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:Rijden op de dijk,aan een zijde geparkeerde auto's dus ik rijd op het midden.Komt een auto mij tegemoet
sharir schreef:Je merkt het overal. Jong en oud. Maak me er eigenlijk niet zo druk om.
Vindt het wel dat er in het verkeer mensen rondrijden die eigenlijk hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen.
Verschrikkelijk, wordt dan echt gestressed en ga dan idd plakken, toeteren.
Echt van die truttekutters die met 5 km de bocht om gaan, of voor groen licht gaan remmen omdat ie al even op groen staat.
Links rijden. En ben zelf nogal een doorrijder dus dat gaat niet samen.
Ik merk het al bij ons op stal.
We hebben een systeem 20 minuten in de paddock nou als je 21 minuten erin staat. breekt de hel los.
Maar ook in de bak. Ze snijden je af als ze (hoog) rijden, en vinden je irritant omdat je een paard hebt die nog niet zo lang onder het zadel is.
Nicolletje schreef:Tinky12 schreef:Rijden op de dijk,aan een zijde geparkeerde auto's dus ik rijd op het midden.Komt een auto mij tegemoet
Realiseer je wel, dat als de obstakels aan jouw kant staan, dat jij degene bent die moet wachten, niet de tegenligger
Nicolletje schreef:Toen ik klein was (500 jaar geleden ofzo) waren mijn ouders een bijzonderheid met mij in een restaurant.
Ik mocht dan ook niet van mijn stoel, niet gillen en rennen.
Toen ik op een gegeven moment zelf in de horeca werkte, kon ik de rennende kinderen uit de keuken plukkenEn als ik ze dan afleverde bij de ouders met het verhaal dat het niet de bedoeling was dat die kinderen rondrenden omdat wij met hete soep liepen en er mensen last van hadden, werd er heel beledigd nog gezegd: "Ja eh, dan moet JIJ uitkijken"
sharir schreef:nou er wordt hier echt zwart wit gekeken.
Ik ben me paard aan het doorrijden, ongeveer 3 maanden onder het zadel. Waarom zou iemand daar geen rekening mee mogen houden. ik houd toch ook rekening met hun maar hij is niet wentbaar.
verkeersmak moet elk paard eens worden, natuurlijk begin je ergens waar het rustig is, maar hij moet toch ooit eens in het drukkere verkeer.
sharir schreef:en loslopende honden die op je paard afstormen zijn gewoon heel vervelend. Heb ook een hond gehad die losliep en die riep ik altijd terug. voed gewoon je dieren op.
sharir schreef:Maar kom op iedereen denkt aan zijn eigen en kijkt meestal niet verder dan hun eigen wereldje.