MLoeser schreef:Nou dat is een welkome mededelingik zie en hoor toch voornamelijk negatieve verhalen, helaas...
Ik weet niet of je op mij inging, maar dat is negatief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vanitymay schreef:Wij kunnen al jaren geen thuiszorg meer regelen, maar goed das wat anders..
Even ter verheldering: ik ben medewerker en dus ook niet onverdeeld positief..sterker nog er gaat een hoop fout! Helemaal mee eens, maar het is niet altijd aan bureau jeugdzorg die er wat aan kan doen, dat bedoel ik alleen maar te zeggen...
Ik hoop alleen dat ik voor mijn pupillen wel beter werk lever, en dat meen ik oprecht..
vanitymay schreef:Wij kunnen al jaren geen thuiszorg meer regelen, maar goed das wat anders..
Even ter verheldering: ik ben medewerker en dus ook niet onverdeeld positief..sterker nog er gaat een hoop fout! Helemaal mee eens, maar het is niet altijd aan bureau jeugdzorg die er wat aan kan doen, dat bedoel ik alleen maar te zeggen...
Ik hoop alleen dat ik voor mijn pupillen wel beter werk lever, en dat meen ik oprecht..
tessie1985 schreef:hele slechte evaring met jeugdzorg
heb 4 jaar jeugdzorg gehad en 10 voogdes en voogden gehad
steeds stopte ze met werken of ze werden overgeplaatst
kreeg ots en 9 rechtzaken verder werd ik uithuisgeplaatst in een jeugdinrichting (gesloten)
nee dat is goed voor iemand die niks strafbaars heeft gepleegd maar wel als een gevangenen word behandeld heb daar 2 jaar gezeten
Anoeska schreef:Ik heb zelf geen ervaring met Jeugdzorg. Maar ik denk dat het ook niet makkelijk is om positieve ervaringen met Jeugdzorg te hebben. Zodra je met Jeugdzorg in aanraking komt zit je al niet in een fijne situatie. Zo krijgt Jeugdzorg altijd een negatief gevoel mee. Daarnaast is Jeugdzorg ook nog afhankelijk van heel veel andere instanties, maar als client zie je dat niet, dus ook de fouten / tekortkomingen van andere instanties geven Jeugdzorg een negatief beeld.