Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Óeh, schaatsen!
Miss_Malfoy schreef:Nou als het eind 2012 gebeurt kan het wel kloppen, dan valt het samen met het andere doomsday scenario. (Namelijk dat van de Maya's.)
Vind het allemaal wel logisch klinken. De wereld zoals we hem kennen vergaat, en er breken nieuwe tijden aan.
Pletje123 schreef:Miss_Malfoy schreef:Nou als het eind 2012 gebeurt kan het wel kloppen, dan valt het samen met het andere doomsday scenario. (Namelijk dat van de Maya's.)
Vind het allemaal wel logisch klinken. De wereld zoals we hem kennen vergaat, en er breken nieuwe tijden aan.
Dat hoop ik toch niet! Wil nog zo graag genieten van het leven zoals het nu is
Miss_Malfoy schreef:Pletje123 schreef:Dat hoop ik toch niet! Wil nog zo graag genieten van het leven zoals het nu is
Ja maar, het word allemaal beter. Er breken tijden van balans tussen het mannelijke en het vrouwelijke aan. Een groot deel van de wereldbevolking gaat dood. (Niet ik uiteraard.) Maar daardoor word de aarde leefbaarder.
Gaan we gezellig te paard rondtrekken, als een soort zigeuners.![]()
Oja, volgens teletext word het min 100. Zag vanmorgen de foto in het ad.
(Ze hadden een nulletje teveel gezet.)
chipieke schreef:waarom gaat er dan een groot deel van de bevolking dood? zou wel graag weten hoe we daar aan kunnen ontsnappenDan gaan de beesten ook wel dood...
Pletje123 schreef:Maar ja, ik heb geen idee wat Moeder Natuur nou precies wil hoor
chipieke schreef:maar dat nederland een stuk zou verliezen.
breezy302 schreef:en deze winter is echt een uitzondering
Diablo schreef:breezy302 schreef:en deze winter is echt een uitzondering
Twee jaar terug was het toch ook al zo koud? Toen heeft thermometer ook verschillende keren op -16 gestaan tenminste...
Hier is het zo koud nog niet trouwens, vannacht was het 'maar' -8. Maar ik hoorde op de radio dat er temperaturen zijn gemeten van
-24, dus dat zit niet zo ver van die -35 meer af.....