Jongeren mishandelen hoogzwangere vrouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Jongeren mishandelen hoogzwangere vrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:41

[citeer]. Zou best.. Toch zie ik elke mens als individu

Dat is jou goed recht,maar ik wil wel eens zien of je ook nog zo denkt als je zelf zoiets overkomt?Ik hoop natuurlijk dat dit nooit gebeurt bij je.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:32

Niniane schreef:
die raddraaiers mogen een taakstraf krijgen van 250 uur. Misschien dat ze het dan afleren.

Taakstraf??? Op (eenvoudige) mishandeling staat een maximumstraf van 2 jaar. Een taakstraf wordt gegeven als equivalent van een gevangenisstraf van max. een half jaar.

Ik vind dat die jongens er niet zo gemakkelijk mee weg mogen komen en ik vind ook dat de maatschappij een tijdje verlost moet worden van dit tuig. Van mij mogen ze rustig een poos opgesloten worden!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:35

Jeetje dat vind ik echt heel erg Ach gut
Een zwangere vrouw, het kindje had wel hartstikke dood
kunnen zijn. Je wordt tegenwoordig al vermoord voordat
je geboren bent Misselijk

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:38

Omg hoe durf je :|
Mijn zus is op het moment ook zwanger, nou als iemand haar wat aan zou doen.. Die zou ik waarschijnlijk levend villen!

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:41

Waarom staat dr nu '' lichtgetint '' bij ?
Dat vind ik pas achterlijk...
Ik vind het wel erg natuurlijk !
Maar er staat nooit '' blanke '' bij of wat ?
Maarja , ik hoop dat alles goed is en komt met de vrouw en de baby.
Laatst bijgewerkt door esthertjuh_ op 01-01-09 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:42

gadver, ik wordt hier echt naar van! hoe durven ze, totaal geen respect meer voor het (ongeboren) leven Boos!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:43

Misselijk Misselijk Misselijk

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:48

esthertjuh_ schreef:

ook dat staat er zo vaak bij maar dan hoor je niemand over discriminatie.(idd zoals iemand hier beneden zegt: het signalement)
dus echt achterlijk noem ik het niet(is de waarheid achterlijk?)

vreselijk dit soort dingen.
arme vrouw..........
paar jaar cel zou deze etters goed doen.
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 01-01-09 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:59

esthertjuh_ schreef:

Omdat dat het signalement is, daders zijn nog niet gepakt.

Ik vind het écht belachelijk dat er mensen zijn die dit kunnen doen. Maar goed dat het kind ongedeerd is.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:02

Zo asociaal natuurlijk weer. Respectloos! bah

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:24

Pfffft, hier kan ik dus écht boos om worden.
Vind het ronduit schandálig!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:38

Wat erg voor die vrouw!! Wat een verstand hebben degenen die haar mishandelt hebben, en sowieso, zwanger of niet zwanger, man of vrouw, je hoort geen andere mensen te mishandelen.
Hopelijk hebben ze de daders gepakt en krijgen ze een passende straf.
Heel triest dat dit gebeurt. Denk overigens wel dat het van alle tijden is, alleen horen we tegenwoordig meer vanwege alle media (internet, radio en tv) en de media direct vooraan staan als mensen met 'een kleurtje' iets doen wat het daglicht niet kan verdragen. Jammer vind ik dat, stemmingmakerij zou ik dat willen noemen. Ik snap nooit zo goed waarom kleur en eventueel land van oorsprong erbij vermeld moet worden, dat doet toch niets terzake?

30 weken zwanger is, zoals iemand eerder al opmerkte, niet echt hoogzwanger, maar het kindje in spe is toch al wel levensvatbaar in principe.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:35

gohya schreef:

Dat is jou goed recht,maar ik wil wel eens zien of je ook nog zo denkt als je zelf zoiets overkomt?Ik hoop natuurlijk dat dit nooit gebeurt bij je.

Mij is wel iets dergelijks overkomen - door een licht getinte Nederlander zonder ook maar een druppeltje Marokkaans/Turks/whatever soort bloed, al zou je hem als Marokkaan bestempelen als je hem ziet (!). En ja, ook nu blijven voor mij mensen mensen, en niet onderverdeeld in hokjes. Ik geef les aan een risicogroep maar ook dat zijn mensen, niettegenstaande de verschrikkelijk slechte naam die ze hebben.

Wb hoogzwanger of niet: al was ze 15 weken.... als het het kindje het leven zou kosten zou dat hoe dan ook vreselijk zijn.
Edit: waar staat dat van die dertig weken?
Edit2: ik zie het al, op nu.nl Lachen

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:35

Blue_Eyes schreef:
gohya schreef:

Mij is wel iets dergelijks overkomen - door een licht getinte Nederlander zonder ook maar een druppeltje Marokkaans/Turks/whatever soort bloed, al zou je hem als Marokkaan bestempelen als je hem ziet (!). En ja, ook nu blijven voor mij mensen mensen, en niet onderverdeeld in hokjes. Ik geef les aan een risicogroep maar ook dat zijn mensen, niettegenstaande de verschrikkelijk slechte naam die ze hebben.

Wb hoogzwanger of niet: al was ze 15 weken.... als het het kindje het leven zou kosten zou dat hoe dan ook vreselijk zijn.
Edit: waar staat dat van die dertig weken?
Edit2: ik zie het al, op nu.nl Lachen

Als mij dat zou overkomen dan zou ik een bloed hekel krijgen aan die persoon ja, maar daar blijft het dan ook bij. Ik ben gewoon niet zo opgevoed om alles maar over een kant te scheren. Vind het ook raar dat sommige mensen nog steeds raar doen tegen of over Duitsers terwijl ze die oorlog zelf niet eens hebben meegemaakt. En ookal wel dan vind ik dat je daar niet een heel land decenia's lang de schuld van kan blijven geven. Er zijn altijd mensen die wel de beste bedoelingen hebben.

Maar goed, nu word het net een soort anti discriminatie topic.. Feit blijft gewoon dat er een hoop rotzakken rond lopen in Nederland die eens goed moeten worden aangepakt.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 03:15

Ik ben geschokt, dit is ongeveer 3 straten van mijn huis af gebeurd.. ongelooflijk.. heb dr geen woorden voor. Je zou toch denken dat ze voor een zwangere vrouw nog enig respect hebben. Niet dus. Het zet je wel aan het nadenken, straks ben ik de volgende als ik vanaf de bus 5 minuutjes naar huis moet lopen in dit suffe plaatsje.

Voor dit soort gastjes is er maar 1 oplossing: rechtstreeks heroepvoedingskamp in om te leren dat je niet alles maar kunt maken. Misselijk

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 03:19

xApple schreef:
Jeetje dat vind ik echt heel erg Ach gut
Een zwangere vrouw, het kindje had wel hartstikke dood
kunnen zijn. Je wordt tegenwoordig al vermoord voordat
je geboren bent Misselijk

volledig mee eens!!

ze hebben half geen idee wat voor schade ze hier lichamelijk maar vooral ook geestelijk mee aanrichten!!
tis echt belachelijk dat je niet meer veilig bent en zeker nog eens als je zwanger bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 00:47

Nou, om mijn part knopen ze die lui op. Dat is totaal geen respect voor leven hebben.
Mijn god, je zal die vrouw maar zijn, de babykamer al klaar en dan wordt die droom bijna om zeep geholpen door van dat soort k*tlui.
En het is al helemaal misselijk dat er door sommigen weer over discriminatie wordt begonnen. Ja het is wel erg hoor voor moeder en kind, wordt en passant dan nog gezegd. Jemig, hoe kan je daar in dit geval nog over praten.
En wanneer dit marokkanen waren, laat hun eigen volk dit soort lui er dan eens op aan spreken en er naar handelen, ipv gelijk weer in het slachtofferhoekje te kruipen van discriminatie. Zo onschuldig zijn ze namelijk helemaal niet en ze zorgen voor een hoop ellende en onveiligheid hier in Nederland. laat de goeien onder hen, de slechten eens flink op hun sodemieter geven.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:44

Niet normaal meer!! Boos!
Wat bezielt sommige mensen!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:44

Mindim schreef:
Nou, om mijn part knopen ze die lui op. Dat is totaal geen respect voor leven hebben.
Mijn god, je zal die vrouw maar zijn, de babykamer al klaar en dan wordt die droom bijna om zeep geholpen door van dat soort k*tlui.
En het is al helemaal misselijk dat er door sommigen weer over discriminatie wordt begonnen. Ja het is wel erg hoor voor moeder en kind, wordt en passant dan nog gezegd. Jemig, hoe kan je daar in dit geval nog over praten.
En wanneer dit marokkanen waren, laat hun eigen volk dit soort lui er dan eens op aan spreken en er naar handelen, ipv gelijk weer in het slachtofferhoekje te kruipen van discriminatie. Zo onschuldig zijn ze namelijk helemaal niet en ze zorgen voor een hoop ellende en onveiligheid hier in Nederland. laat de goeien onder hen, de slechten eens flink op hun sodemieter geven.

Zijn het buitenlanders, terugsturen naar eigen land.
Zijn het Nederlanders, opstapelen en gebruiken als dijkversteviging Schijnheilig

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:46

Vind de straf van sunrise de best passende. Haha!
Heel bruut gezegd moeten we eigenlijk een manier verzinnen waarop we van dit soort jongeren af kunnen Clown , sorry maar als het nu al zo is gaat het ook niks meer worden..
Eigenlijk is het belachelijk als er superzware straffen verzonnen moeten worden om dit soort jongetjes te weerhouden van deze praktijken maar als het niet anders is dan moet dat maar...
Jammer ook dat je ze niet mag castreren zodat ze iig geen kinderen meer kunnen krijgen. Whoosh!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 08:09

ik vind die oplossing ook wel strak ja Haha! (sarcastisch bedoeld voor ik boze PMs krijg)