Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:die raddraaiers mogen een taakstraf krijgen van 250 uur. Misschien dat ze het dan afleren.
esthertjuh_ schreef:Waarom staat dr nu '' lichtgetint '' bij ?
Dat vind ik pas achterlijk...
Ik vind het wel erg natuurlijk !
Maar er staat nooit '' blanke '' bij of wat ?
Maarja , ik hoop dat alles goed is en komt met de vrouw en de baby.
esthertjuh_ schreef:Waarom staat dr nu '' lichtgetint '' bij ?
Dat vind ik pas achterlijk...
Ik vind het wel erg natuurlijk !
Maar er staat nooit '' blanke '' bij of wat ?
Maarja , ik hoop dat alles goed is en komt met de vrouw en de baby.
gohya schreef:[citeer]. Zou best.. Toch zie ik elke mens als individu
Dat is jou goed recht,maar ik wil wel eens zien of je ook nog zo denkt als je zelf zoiets overkomt?Ik hoop natuurlijk dat dit nooit gebeurt bij je.
Blue_Eyes schreef:gohya schreef:[citeer]. Zou best.. Toch zie ik elke mens als individu
Dat is jou goed recht,maar ik wil wel eens zien of je ook nog zo denkt als je zelf zoiets overkomt?Ik hoop natuurlijk dat dit nooit gebeurt bij je.
Mij is wel iets dergelijks overkomen - door een licht getinte Nederlander zonder ook maar een druppeltje Marokkaans/Turks/whatever soort bloed, al zou je hem als Marokkaan bestempelen als je hem ziet (!). En ja, ook nu blijven voor mij mensen mensen, en niet onderverdeeld in hokjes. Ik geef les aan een risicogroep maar ook dat zijn mensen, niettegenstaande de verschrikkelijk slechte naam die ze hebben.
Wb hoogzwanger of niet: al was ze 15 weken.... als het het kindje het leven zou kosten zou dat hoe dan ook vreselijk zijn.
Edit: waar staat dat van die dertig weken?
Edit2: ik zie het al, op nu.nl
xApple schreef:Jeetje dat vind ik echt heel erg![]()
Een zwangere vrouw, het kindje had wel hartstikke dood
kunnen zijn. Je wordt tegenwoordig al vermoord voordat
je geboren bent
Mindim schreef:Nou, om mijn part knopen ze die lui op. Dat is totaal geen respect voor leven hebben.
Mijn god, je zal die vrouw maar zijn, de babykamer al klaar en dan wordt die droom bijna om zeep geholpen door van dat soort k*tlui.
En het is al helemaal misselijk dat er door sommigen weer over discriminatie wordt begonnen. Ja het is wel erg hoor voor moeder en kind, wordt en passant dan nog gezegd. Jemig, hoe kan je daar in dit geval nog over praten.
En wanneer dit marokkanen waren, laat hun eigen volk dit soort lui er dan eens op aan spreken en er naar handelen, ipv gelijk weer in het slachtofferhoekje te kruipen van discriminatie. Zo onschuldig zijn ze namelijk helemaal niet en ze zorgen voor een hoop ellende en onveiligheid hier in Nederland. laat de goeien onder hen, de slechten eens flink op hun sodemieter geven.