Blondie_ schreef:Volgens mij is het grootste deel van de nederlandse gevangenissen toch gevuld met rasechte kaaskoppen. Heb je hier cijfers van? Trouwens, die schietpartij die ik noemde was tussen 2 nederlanders. Heb je hier de bron van?
Goed, bij het eerste punt schreef ik "volgens mij" dus ik wist het al niet zeker en heb het inmiddels nagekeken en neem mijn woorden terug. In 2004 (kon helaas geen recentere cijfers vinden) was 55% van de gedetineerden niet nederlands geboren (bron cbs).
Voor punt 2 moet je misschien even beter lezen. Ik had al eerder gezegd dat ik dat zelf heb zien gebeuren en dus weet wie het waren. Dus in dit geval ben ik zelf de bron. En nee, ik ben geen krant of nieuwszender dus je kan het geloven of niet, maar ik weet wat er toen bij mij voor de deur gebeurd is en daar was jij misschien niet eens bij. Het zal vast wel in de krant gestaan hebben maar het is niet zeker dat ik dat nog kan vinden op internet aangezien het al vrij lang geleden is.
Maar aangezien jij zo graag bronnen en cijfertjes wilt zien, waarom heb je die dan niet eerst zelf opgezocht voordat je met de opmerking kwam dat "daar de meeste buitenlanders wonen"? Want, zoals al bewezen is, klopt dat ook voor geen meter.