sorry voor de oneliner. maar meer kan ik er bijna niet over zeggen.
Leer mensen te accepteren zoals ze zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Zo gevaarlijk zeg als iemand homo is.![]()
Sommige mensen moeten echt eens zich verder gaan verdiepen in dingen voor zulke uitspraken te doen. Iedereen is anders en heeft andere dingen, dus ook niet iedereen valt op het andere geslacht. Komt in de dierenwereld volgens mij zelfs ook voor.
Fiffill schreef:Juul schreef:Zo gevaarlijk zeg als iemand homo is.![]()
Sommige mensen moeten echt eens zich verder gaan verdiepen in dingen voor zulke uitspraken te doen. Iedereen is anders en heeft andere dingen, dus ook niet iedereen valt op het andere geslacht. Komt in de dierenwereld volgens mij zelfs ook voor.
Ja dat zag ik laatst op tv... er zijn kudde's schapen, bestaande uit alleen maar mannetjes (behalve in het voorjaar, dan dekken ze ook vrouwtjes). En als je daar als schaap geen homo bent dan kicken ze je eruit.
Karin schreef:Zoek ook maar eens op dat flamingopaar, ik heb ooit naar wat nieuwsberichten gelinkt hier op Bokt.
Maar ja, die zijn roze. Dat is al genetisch bepaald.
Fiffill schreef:In de Griekse Oudheid waren er al homo's... en ik weiger te geloven dat alle kerkelijke mannetjes door de jaren heen allemaal zo braaf zijn geweest.
Onzin.
Midasje schreef:Die zaten vaak met de handjes aan kleine jongetjes....
Kaka schreef:Midasje schreef:Die zaten vaak met de handjes aan kleine jongetjes....
Stigmatiseren van katholieke is ook een vak apart, hè. Doe dat dan ook niet.
Karin schreef:Nou moet ik ineens denken aan die aflevering van Friends die zich afspeelt tijdens een huwelijk van twee vrouwen.
Citaat:'De mensheid moet net zo goed gered worden van homoseksueel en transseksueel gedrag als van de vernietiging van de regenwouden. Die vergelijking maakte paus Benedictus XVI vandaag in een kersttoespraak'
Citaat:,,De tropische bossen hebben onze bescherming nodig. Maar de mens, als wezen, verdient niet minder"
Citaat:De katholieke kerk beschouwt homoseksualiteit niet als een zonde, maar homoseksuele daden wel. In oktober noemde een hoge medewerker van het Vaticaan homoseksualiteit ,,een afwijking, een wond".