Vrouwen zeuren meer bij griep dan mannen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ranja

Re: Vrouwen zeuren meer bij griep dan mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 23:00

[LZP] --> [NM]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 00:36

Idd, dit onderzoek zal wel gedaan zijn door mannen.
Mannen kan ik niet echt serieus meer nemen hoor als ze ziek zijn of pijn hebben,
ik weet soms echt niet meer of ze nu écht ziek zijn of last hebben van hun enorm lage pijngrens
(Als die uberhaupt al meetbaar is Haha! )

Ik werk met mannen, en als er ergens een grootverbuiker is van ibuprofen of paracetmollen (Pijnstillers noemen de mannen dat, dat klinkt wat échter) dan zijn wij het wel....
Een bedrijf van ong. 50 maan waar elke drie maanden 6 dozen doorgeen gejaagd worden.

Er zijn zelfs mannen die ze tegen de stres nemen Huilen van het lachen Huilen van het lachen

Mannen *LOL* Rolleyes
(Zo dat lucht even op)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 01:27

Tja, eerlijkgezegd ben ik soms HEEEEL zielig tijdens ziekte hoor... soms voel ik me echt heel slap en rot. (Ik heb wat ondergewicht en dus geen reserves om bij te zetten...) En ik heb nog angst voor braken ook, dus als ik dat ook maar vrees krijg ik het al spaansbenauwd....
En mijn vriend is juist keihard, die gaat altijd door. Ziek of niet, hij blijft doen wat er gebeuren moet.

Soms is het dus tóch omgekeerd...

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 02:27

ellepel schreef:
whahaha ik las die titel en ik dacht van nou moet ik toch echt reageren!!!!!!

volgens mij......

zeuren vrouwen ALTIJD meer dan mannen. Tong uitsteken

( ja en ik ben vrouw)

volgens mijn vriend hebben wij patent op het woord "zeur" Haha!

en mannen zeuren weer dat wij niet zo moeten zeuren! Dat is toch ook zeuren? Tong uitsteken

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:33

Natuurlijk gaan mannen na twee dagen weer aan het werk, maar of ze dan ook echt weer beter zijn? Ik blijf bij een griep c.a. een week thuis, maar dan ben ik ook echt weer helemaal op en top beter. Mijn man en ik maken allebei gebruik van het ziek zijn, daar hoeven we niet voor te klagen en te zeuren, maar dat hebben we gewoon voor elkaar over. Er is niets lekkerder dan vertroetelt te worden als je griep hebt.... Bloos

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:41

Mooi niet dus he, Ik lag vorige week met griep op bed, mij hoor je niet klagen, loop zelf nog wel naar beneden om wat te eten te halen.
Maar oooo toen stak ik meneer aan met verkoudheid en is gelijk aan de zeur, oh zo'n hoofdpijn..
Mannen kunnen niet tegen ziek zijn, gaan ze van zeuren. er werd ook laatst iets gezegde dat vrouwen in verhouding een hogere pijngrens hebben, dat blijkt maar weer Tong uitsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:44

Hmmm... dan moeten ze mijn vent maar eens in een onderzoek gebruiken.Als die een beetje verkouden is kruipt ie in bed en doet net of ie bijna doodgaat ofzo

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:48

ze banketstaaf Tong uitsteken
Ik was laatst ziek, kortst etc en toch stond ik die morgen op stal. Paarden te verzorgen uit te mesten en les te geven.
Als me pa of een vriend een beetje hoofdpijnn of gewoon een kater hebben blijven ze al in huis!

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:49

nounou, ik ken mannen, en dan ben ik het er niet mee eens Cool

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:52

Ik ben het er niét met eens Clown
mijn moeder en ik moetsten ooit eens zéér dringend naar huis na een telefoontje van mijn vader dat hij in zijn vinger had gesneden en het bloed eruit spoot Clown
wij zo ja ga dan naar de dokter hé als het bloed eruit spuit moet dat gehecht worden Clown
toen we thuis kwamen viel het sneetje wel erg mee en was een pleister voldoende Ach gut Huilen van het lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 15:55

Hmm bij vriend en mij geldt dat wel ja Clown

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 16:47

blokje schreef:
ze banketstaaf Tong uitsteken
Ik was laatst ziek, kortst etc en toch stond ik die morgen op stal. Paarden te verzorgen uit te mesten en les te geven.
Als me pa of een vriend een beetje hoofdpijnn of gewoon een kater hebben blijven ze al in huis!

Mijn broertje gaat met een kater ziek op de bank liggen en m'n moeder bellen dat hij zooooo ziek is ja hallo eigen schuld hoor!

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:59

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:12

Dennis schreef:
Mijn vriend was een paar weken geleden 3 dagen thuis, en HEEL zielig. Maar wel mooi mij aangestoken, ik de week er na. Maar heb vrolijk door gewerkt, beesten gedaan, huishouden gedraait (lag dan wel na het eten meteen in bed of op de bank te slapen, en tussendoor ook veel).

Nog even op mij zelf te reageren. Toen mijn vriend zei dat hij precies wist hoe rot ik me voelde zei ik dat ik me net zo ging laten vertroetelen als hij en ben ik op de bank gaan liggen roepen om een dekentje en een kop thee.
Maar dat deed hij HELEMAAL niet toen hij ziek was. Nee, hij riep ook nog dat ik z'n appeltje moest schillen voor hem, of er naast die kop thee ook een glas water kon en weet ik wat al nog meer Tong uitsteken.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 19:17

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:17

aerdenhout1 schreef:
Ik denk dat dit onderzoek is gedaan door mannen!!!

Amen Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:22

haha dat onderzoek deugt niet Tong uitsteken

mijn vader doet alsof hij halfdood is als hij griep heeft,haha
mijn ex vriend had dat ook.
en dan heb ik zoiets van; man stel je niet zo aan.

wanneer ik mezelf wel erg zielig vond was toen ik 40.5 graden koorts had......maarja eigenwijze ik ging 2 dagen na die koortsuitbraak weer werken........met als gevolg de 2e dag werken weer ziek met een vette keelontsteking.