Patrick van der Eem mishandelt vriendin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Patrick van der Eem mishandelt vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 21:37

Sammie: heeft hij zoveel goeds gedaan dan? Er is niets bewezen, niets opgelost......

En hoe weet jij dat deze Patrick wél een geweten heeft?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:16

Dat was deels metaforisch... Het ging mij erom dat hij nu iets heeft gedaan (iets proberen bij te helpen) En dat de justitie hier niks mee kan doen kan Van der Eem ook niks aan doen Clown maar dat hij iets heeft geprobeerd wordt hier dus niet gewaardeerd.. Is blijkbaar onmogelijk. Iemand die vroeger iets slechts heeft gedaan kan alleen maar slechte dingen blijven doen.. Hij is precies hetzelfde als Joran Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 22:32

Als hij het heeft gedaan om idd te helpen, zonder eigenbelang, heeft hij iets goeds gedaan.

Als hij het heeft gedaan om er zélf beter van te worden (wat zijn boek en het geldbedrag wat hem geboden werd, suggereren) is het niks anders als over de rug van een ander geld verdienen. Dat die ander niet zo'n lekker figuur was, maakt voor het principe niet uit.
Ik geloof idd niet zo heel sterk in dat iemand opeens een goed mens wordt, nee. De praktijk wijst uit dat een mens maar heel zelden blijvend verandert. Het is echt opvallend hoeveel criminelen (en ook kleine criminelen) terugvallen in hun oude gedrag.....
Als iemand werkelijk schuldbesef heeft, kan die persoon veranderen. Is dat niet het geval, vindt een verandering ook niet plaats. De vraag is dus of Van der Eem werkelijk wilde veranderen, en besefte wat hij gedaan heeft.....

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 12:39

Dat geldbedrag wat hij eiste heeft hij bij lange na niet gekregen, ga zijn boek eens lezen Vork

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 13:45

Yamcha schreef:
De vraag is dus of Van der Eem werkelijk wilde veranderen, en besefte wat hij gedaan heeft.....
Dat is de vraag helemaal niet, ik stel enkel de opmerking dat er gelijk gehakt en getakt wordt op iemand en dat hij gelijk geheel zwart wordt afgeschilderd, waarbij ik mij afvraag in hoeverre dat terecht is en of de vergelijking met Joran niet erg kortzichtig is.. En daarbij beseffen dat je iets gedaan hebt is één ding.. Beseffen dat datgene wat je gedaan hebt ofwel goed ofwel slecht is is een tweede..
Ik ga het hier niet voor hem opnemen, ik heb z'n boek niet gelezen en dat ga ik ook nooit doen (netzo min als dat boek van Joran), ik weet niet en wil niet weten hoeveel geld hij ervoor heeft gekregen. Iedereen die een ander mishandelt is op dat moment imo verkeerd bezig en mag een potje brommen/werkstraf krijgen, maar de opmerkingen die hier gemaakt worden zijn behoorlijk kortzichtig. Hence mijn punt die ik wilde maken Lachen

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:51

A_lette schreef:
Die getuigenis in de auto die heeft Joran zelf gegeven, dus ik denk niet dat je daaraan kan twijfelen. Vd Eem stelde toen open vragen waar Joran zelf op inging.
.

Maar, wie zegt dat hij nooit tgen Joran heeft gezegd, wát hij aan het doen was? Je kan je er toch ook makkelijk uit praten?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:54

Ja hoor Joran en vd Eem onder één hoedje tegen Peter R. de Vries.. Op het moment dat Joran die hak had kunnen zetten, had hij dat wel luid en duidelijk verkondigd tegen iedereen die het wel en niet wilde horen...

Heb je de docu eigenlijk wel gezien, passie?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 16:55

In het boek van van der Eem staat ook duidelijk vermeld dat ie doodzenuwachtig was als Joran in zijn auto zat. Op den duur had het team van PrdV wat aan de verborgen camera's gedaan. Maar Eem was bang dat Joran het zo zou zien en heeft echt een hoop bombarie staan maken omdat ie anders met de verborgen camera actie wilde stoppen, bang dat Joran hem ook wat zou aandoen als ie het ontdekte Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:16

Sjees, nou dan is hij wel een hele held, zo lief en zo goed meegeholpen.....

Ja, Patrick is onze held Ja

En dat met zijn vriendin was vast een lief aaitje..... jammer dat zij het niet zo opvatte alleen..... flauw mens is het toch....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:19

Wat een verhalen weer, echt grappig hoe een nieuwsbericht een eigen leven gaat leiden. Verder snap ik niet wat "geen haar beter dan joran"hier mee heeft te maken.

Goed dat de politie beslist heeft voor de veiligheid

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:20

Ach, ik vind dit wel weer zo'n kort-door-de-bocht-actie hoor..
Ik vind dit 2 los van elkaar staande voorvallen, het ontmaskeren van Yoran en een vermeende mishandeling..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:35

Yamcha schreef:
En dat met zijn vriendin was vast een lief aaitje..... jammer dat zij het niet zo opvatte alleen..... flauw mens is het toch....
De enige die flauw en kinderachtig aan het doen is ben jij op dit moment. Het heeft niks met elkaar te maken, er wordt hier enkel een nuancering gemaakt ten opzichte van vergelijkingen van Joran/Eem. En verder verwijs ik naar mijn laatste post over deze mishandeling.. Lachen
Laatst bijgewerkt door Sammie op 30-12-08 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:37

nogmaals het is erg gemakkelijk te oordelen over het feit dat hij zijn vriendin mishandeld zou hebben als je niet beide kanten van het verhaal weet.
dit heeft niets te maken met joran idd.
dat hij in het verleden slechte dingen heeft gedaan is niet goed te praten,maar zegt niets over hoe hij nu is of wat hij heeft gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:39

Oh Sammie, ik zal best flauw zijn.

Maar eerst is Patrick de grote held van ons allen en nu.....

Dat is toch raar?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 17:39

Oke. Clown
Best apart. Nerd

Toch denk ik dat je wel in dat illegale circuit moet zitten om zoiets te doen als Patrick gedaan heeft toen met Joran. Je moet dat wereldje kennen, anders is het imo veel te link.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:12

moonfish13 schreef:
Oke. Clown
Best apart. Nerd

Toch denk ik dat je wel in dat illegale circuit moet zitten om zoiets te doen als Patrick gedaan heeft toen met Joran. Je moet dat wereldje kennen, anders is het imo veel te link.

Dat heeft hij toch ook lang en breed toegegeven? Patrick is echt geen heilige geweest hoor. Maar om nou de vergelijking met Joran te gaan maken, en er zoooo'n ophef over te maken, vind ik echt een beetje overdreven Nagelbijten / Gniffelen (Niet op jouw gericht hoor moonfish, haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:14

Met boeven vang je boeven, dat was toch allang bekend?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:03

Yamcha schreef:

Hij is mijn held nooit geweest Joran helemaal niet en Peter R. de Vries ook niet..

En ik geloof ook niet dat er in dit topic mensen zijn die hem (ooit) op handen hebben gedragen. Ik zie alleen maar kortzichtige reacties van 'zie je wel' 'geen haar beter dan Joran" en reacties die een stuk nuchterder zijn waarin staat dat je niet zo kortzichtig moet zijn reageren. Zeker die laatste groep vind hem geen heilige boon en die eerste groep zal dat zeker nooit gedacht hebben Lachen

Er worden dagelijks vrouwen mishandeld, daar hoor je vaak niks over. Omdat de buren het lef niet hebben om aan de bel te trekken, maar bij een ver van m'n bed show staan die mensen wel vooraan met hun mening klaar.. Verbeter de wereld, begin bij jezelf..

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:06

ik vond hem altijd al een beetje wazig... Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 08:53

Sammie schreef:
Yamcha schreef:

Hij is mijn held nooit geweest Joran helemaal niet en Peter R. de Vries ook niet..

En ik geloof ook niet dat er in dit topic mensen zijn die hem (ooit) op handen hebben gedragen. Ik zie alleen maar kortzichtige reacties van 'zie je wel' 'geen haar beter dan Joran" en reacties die een stuk nuchterder zijn waarin staat dat je niet zo kortzichtig moet zijn reageren. Zeker die laatste groep vind hem geen heilige boon en die eerste groep zal dat zeker nooit gedacht hebben Lachen

Er worden dagelijks vrouwen mishandeld, daar hoor je vaak niks over. Omdat de buren het lef niet hebben om aan de bel te trekken, maar bij een ver van m'n bed show staan die mensen wel vooraan met hun mening klaar.. Verbeter de wereld, begin bij jezelf..

Daar heb jij weer gelijk in Bloos

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 08:54

ben ik het ook mee eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 19:29

Ik kan mij voorstellen dat er gereageerd wordt, maar zo had ik ook een reaktie toen ik las dat Jos Verstappen buiten zijn boekje ging. Ook hij heeft PV aan zijn broek gekregen, hij wordt dan niet in verband met criminaliteit gebracht, dus dan zijn de reakties ook anders.

Maar laten we eerlijk zijn, met boeven vangt men boeven en als je in het wereldje kijkt wat heet De Mens, dan ga je soms ook begrijpen waarom sommige mannen hun vrouw slaat..... Lips are sealed

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 06:49

Ik ken Van der Eem persoonlijk. En geloof mij, dat is geen goede vent, en wordt nooit een goede vent.
Ik wil er verder buiten blijven, maar er zit gegarandeerd meer achter.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 07:53

ik denk dat ook niemand hier zoiets heeft van: goh wat is dat toch een goeie kerel...........maar je kan daaruit denk ik niet meteen opmaken dat waar hij van beschuldigd is automatisch helemaal waar is.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 08:19

Myukii schreef:
Och, weet je, ik vind dit gewoon stom. Clown

Haha, ja, sorry, maar het is echt niet ongebruikelijk hoor, huiselijk geweld. En nu, omdat het om een 'BNner' gaat, roept iedereen: 'JA! Zie je wel! Ik wist het hoor, dat het niet goed zat bij die vent!'.. Kijk, natuurlijk keur ik het niet goed dat hij zijn vriendin een lel geeft met een koevoet, dat is vreselijk!
Maar om er nou zo'n consternatie over te maken.... Dit gebeurt in elke straat wel eens, en om dan maar over al die mensen te roepen dat ze net zo slecht zijn als Joran?
En inderdaad, dit is één kant van het verhaal, waar is de andere? Ik vind dit nou niet echt een betrouwbaar nieuwsbericht, nogal subjectief Nagelbijten / Gniffelen

Helemaal mee eens, bedankt voor het tikken Haha!