Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Dat is de vraag helemaal niet, ik stel enkel de opmerking dat er gelijk gehakt en getakt wordt op iemand en dat hij gelijk geheel zwart wordt afgeschilderd, waarbij ik mij afvraag in hoeverre dat terecht is en of de vergelijking met Joran niet erg kortzichtig is.. En daarbij beseffen dat je iets gedaan hebt is één ding.. Beseffen dat datgene wat je gedaan hebt ofwel goed ofwel slecht is is een tweede..De vraag is dus of Van der Eem werkelijk wilde veranderen, en besefte wat hij gedaan heeft.....
A_lette schreef:Die getuigenis in de auto die heeft Joran zelf gegeven, dus ik denk niet dat je daaraan kan twijfelen. Vd Eem stelde toen open vragen waar Joran zelf op inging.
.
Yamcha schreef:De enige die flauw en kinderachtig aan het doen is ben jij op dit moment. Het heeft niks met elkaar te maken, er wordt hier enkel een nuancering gemaakt ten opzichte van vergelijkingen van Joran/Eem. En verder verwijs ik naar mijn laatste post over deze mishandeling..En dat met zijn vriendin was vast een lief aaitje..... jammer dat zij het niet zo opvatte alleen..... flauw mens is het toch....
moonfish13 schreef:Oke.![]()
Best apart.
Toch denk ik dat je wel in dat illegale circuit moet zitten om zoiets te doen als Patrick gedaan heeft toen met Joran. Je moet dat wereldje kennen, anders is het imo veel te link.
Yamcha schreef:Maar eerst is Patrick de grote held van ons allen en nu.....
Sammie schreef:Yamcha schreef:Maar eerst is Patrick de grote held van ons allen en nu.....
Hij is mijn held nooit geweestJoran helemaal niet en Peter R. de Vries ook niet..
En ik geloof ook niet dat er in dit topic mensen zijn die hem (ooit) op handen hebben gedragen. Ik zie alleen maar kortzichtige reacties van 'zie je wel' 'geen haar beter dan Joran" en reacties die een stuk nuchterder zijn waarin staat dat je niet zo kortzichtig moet zijn reageren. Zeker die laatste groep vind hem geen heilige boon en die eerste groep zal dat zeker nooit gedacht hebben
Er worden dagelijks vrouwen mishandeld, daar hoor je vaak niks over. Omdat de buren het lef niet hebben om aan de bel te trekken, maar bij een ver van m'n bed show staan die mensen wel vooraan met hun mening klaar.. Verbeter de wereld, begin bij jezelf..
Myukii schreef:Och, weet je, ik vind dit gewoon stom.![]()
Haha, ja, sorry, maar het is echt niet ongebruikelijk hoor, huiselijk geweld. En nu, omdat het om een 'BNner' gaat, roept iedereen: 'JA! Zie je wel! Ik wist het hoor, dat het niet goed zat bij die vent!'.. Kijk, natuurlijk keur ik het niet goed dat hij zijn vriendin een lel geeft met een koevoet, dat is vreselijk!
Maar om er nou zo'n consternatie over te maken.... Dit gebeurt in elke straat wel eens, en om dan maar over al die mensen te roepen dat ze net zo slecht zijn als Joran?
En inderdaad, dit is één kant van het verhaal, waar is de andere? Ik vind dit nou niet echt een betrouwbaar nieuwsbericht, nogal subjectief