Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susy_Q schreef:Zou swaffelen mannelijk zijn??
Is het dan DE swaffelaar of het swaffelaar??
(wat een onzin.,..)
Susy_Q schreef:nou met hele lange scha*m'l*ppen wil het misschien wel lukke maar hoe je die half stijf krijgt is mij dan ook een raadsel whahahaha
Cyntje schreef:Susy_Q schreef:nou met hele lange scha*m'l*ppen wil het misschien wel lukke maar hoe je die half stijf krijgt is mij dan ook een raadsel whahahaha
Met je poes in de vriezer gaan liggen ofzo![]()
Cyntje schreef:Susy_Q schreef:nou met hele lange scha*m'l*ppen wil het misschien wel lukke maar hoe je die half stijf krijgt is mij dan ook een raadsel whahahaha
Met je poes in de vriezer gaan liggen ofzo![]()
crossmonster schreef:Sophie_midas schreef:Swaffelen kende ik ook al langer, maar ik doe het nooit nee (is ook een beetje moeilijk als vrouw zijnde he)
Ook vrouwen kunnen het, als ze maar hangende lange schaamlippen of hangtieten hebben
crossmonster schreef:Sophie_midas schreef:Swaffelen kende ik ook al langer, maar ik doe het nooit nee (is ook een beetje moeilijk als vrouw zijnde he)
Ook vrouwen kunnen het, als ze maar hangende lange schaamlippen of hangtieten hebben
Unwritten schreef:Swaffelen kan blauwe plekken veroorzaken he
Felinde schreef:Heb er ooit een filmpje van gezien, gemaakt in een kroeg in Sneek.. vind het maar niks ^^