Snap niet dat mensen zo'n risico durven te nemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik snap nooit hoe dit kan gebeuren... Dan kijk je toch 200x voordat je door die bomen zigzagt? En als het onoverzichtelijk is, stap je uit, kijk je en dan ga je pas... Tenminste dat zou ik doen...
_Cassandra_ schreef:Ik hoorde het vanochtend ook op de radio.
Snap niet dat mensen zo'n risico durven te nemen
ikkemetwikke schreef:tja dom is het zeker.
ook al denk ik te kunnen zeggen zoiets zelf nooit te doen,
kan me een scenario voorstellen: 2 voorgangers gaan er ook veilig over,achter je staan er nog een paar auto's te drammen...
haast,kindje moet naar de opvang,over een kwartier hoor je als op je werk te zijn.
xKatleentjex schreef:Maar speel nooit letterlijk met je leven, omdat je niet te laat wilt komen...
xKatleentjex schreef:eilleen333 schreef:Ik snap nooit hoe dit kan gebeuren... Dan kijk je toch 200x voordat je door die bomen zigzagt? En als het onoverzichtelijk is, stap je uit, kijk je en dan ga je pas... Tenminste dat zou ik doen...
Nee, je kijkt 200x en dan blijf je alsnog staan. Al moet je 3 kwartier wachten, dicht is dicht, en dat is altijd met een reden.
Dat je geen trein ziet aankomen heeft er niets mee te maken, zelfs dan kan je tijdens het manoeuvre gemakkelijk geramd worden. Dat is gewoon letterlijk spelen met je leven(en het hart van die arme machinist)