Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tavanta schreef:Het probleem is dat het geen domme jongen is, hij creeert een erom rook gordijn om hem heen waardoor je niet meer weet wat wel en niet waar is en waardoor hij nooit op zijn woorden gepakt kan worden, hij heeft al zoveel beweerd.
Ik ben bang dat ze hem nooit ergens op kunnen pakken tenzij hij zelf een keer zijn leven zat is en alles gaat bekennen.
Tavanta schreef:Het probleem is dat het geen domme jongen is, hij creeert een erom rook gordijn om hem heen waardoor je niet meer weet wat wel en niet waar is en waardoor hij nooit op zijn woorden gepakt kan worden, hij heeft al zoveel beweerd.
Ik ben bang dat ze hem nooit ergens op kunnen pakken tenzij hij zelf een keer zijn leven zat is en alles gaat bekennen.
Splash_ schreef:Tavanta schreef:Het probleem is dat het geen domme jongen is, hij creeert een erom rook gordijn om hem heen waardoor je niet meer weet wat wel en niet waar is en waardoor hij nooit op zijn woorden gepakt kan worden, hij heeft al zoveel beweerd.
Maar ja, wanneer weet je dat hij de waarheid spreekt? Die jongen is zo verknipt, die spoort niet.
Karin schreef:Stel dat die jongen ooit een psychiatrisch onderzoek ondergaat... Ik ben heel benieuwd wat daar uit komt.
Nicole85 schreef:Ik vind het verschrikkelijk dat dit mannetje gewoon ongestraft allerlei versies rondom verdwijning Natalee kan verkondigen?
Pak em op, martel hem net zo lang totdat ie bekent of juiste versie vertelt![]()
Coentjuh schreef:Word hij hier wel eens voor veroordeeldhij hoort vast te zitten en er nooooit meer uit te komen!
kehdra schreef:Iemand de docu gezien 'Time li(n)es'? Ik weet nog niet helemaal hoe ik er over moet denken...
Cayenne schreef:Leugendetector erop?
Het is dan wel geen waterdichte methode, maar je zou misschien wel een aantal dingen kunnen uitsluiten en een richting op kunnen gaan zoeken.