Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Macusa schreef:
Misschien heeft het ermee te maken dat Obama juist heeft laten weten de aandacht in het Midden Oosten te verleggen naar Afghanistan. Ik weet niet hoe Europa daarop gereageerd heeft, maar kan me voorstellen dat dat er iets mee te maken heeft.
België heeft dus pas (2 weken geleden, in de week van de verkiezing) meer F16's gestuurd, daar gaat het zogezegd ook om.
Isabelle: Op een eiland zetten? Heb je enig idee hoe uitgebreid dat terroristennetwerk is? Dat volk krijg je nooit op 1 eiland. Ze kunnen ze ook nooit allemaal pakken. Die kans is echt onbestaande. Anders was het simpel geweest. Ze zijn niet voor niets al zoveel jaren op zoek naar o.a. Bin Laden.
chipieke schreef:Ben benieuwd of de regering er iets mee gaat doen, er was eerder al sprake van een aanval op de kerncentrale van Doel (5km van mijn deur) en vond dat ook al heel eng... Hoop dat er niets van waar is, moet praktisch elke dag met de bus! Heb geen zin in een ontploffing van zo'n ding.
Gleyla schreef:Ik vind dat onze f16 vliegtuigen daar niks te zoeken hebben. Laat ze aub terugkeren! Die mensen daar zouden voedselpakketten en nieuwe huizen moeten krijgen, denk niet da je die met gevechtsvliegtuigen kan bouwen!!!
Ik vond de boodschap ook best akelig, maar anderszijds vond ik ze deels wel gelijk hebben... "Wij" zullen daar wel gaan moorden, maar wij zitten hier veilig...
BraveSpots schreef:Gleyla schreef:Ik vind dat onze f16 vliegtuigen daar niks te zoeken hebben. Laat ze aub terugkeren! Die mensen daar zouden voedselpakketten en nieuwe huizen moeten krijgen, denk niet da je die met gevechtsvliegtuigen kan bouwen!!!
Ik vond de boodschap ook best akelig, maar anderszijds vond ik ze deels wel gelijk hebben... "Wij" zullen daar wel gaan moorden, maar wij zitten hier veilig...
'Wij' moorden daar niet hoor, we bewaken het vliegveld, das alles.
BraveSpots schreef:Gleyla schreef:Ik vind dat onze f16 vliegtuigen daar niks te zoeken hebben. Laat ze aub terugkeren! Die mensen daar zouden voedselpakketten en nieuwe huizen moeten krijgen, denk niet da je die met gevechtsvliegtuigen kan bouwen!!!
'Wij' moorden daar niet hoor, we bewaken het vliegveld, das alles.
Gleyla schreef:Tuurlijk... Ik heb duidelijk een andere mening. Denk maar echt niet dat alles gaat zoals ons wordt verteld.
Ik heb ook nog andere bronnen. Ik zie niet enkel vrt en vtm nieuws, maar ik kan ook vergelijken met andere nieuwsbronnen. En geloof me, extreme verschillen dat daar tussen zit hoor!
Ik laat het hierbij.
Tieneke schreef:En zoals ik eerder zei: er zijn eerder al aanslagen op Brussel verijdeld. Dus ik denk niet dat het om een grap gaat. Maar ik vrees dan helemaal voor WO III. Dan is alles onzeker.
esperance schreef:Als het grappenmakers zijn, dan hebben ze vooraf toch wel kunnen bedenken wat voor strafrechtelijke gevolgen het met zich mee brengt!?!