Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Zal overigens wel gezellig worden op die Afrikaanse Hoogvlaktes
serena1978 schreef:Ik vind er ook altijd een hoop ophef over zulke dingen worden gedaan, we zijn inmiddels al zo vaak moeten vergaan. Astroièden die zo vaak langs komen, vloedgolven die er eigenlijk altijd wel zijn. Deeltjesverdelers die altijd al wel zijn gebruikt, maar nu eens iets groter hebben gebouwd dan ooit tevoren. Tja enzo zijn er wel veel meer dingen.
Ik heb ook gelezen dat tussen 23 en 25 december in 2012 de aarde in 1 rechte lijn staat met de andere planeten. Niks mis mee toch dacht ik zo. De Maya,s hebben immers meer van zulke kalenders gemaakt en er zou wel iets zijn dat er een verandering inzit te komen, misschien wel weer een ijstijd. Dat kunnen we denk ik ook wel overleven in deze tijd met deze techniek. Je weet het gewoon niet, alleen je kunt er over sugereren.
magda_90 schreef:De aarde heeft een cyclus die ie volgt, vergaan doen we dus toch wel. Als het nu in 2012, morgen over een miljard jaar gebeurd, vergaan doen we toch wel.
Annash schreef:Tja je blijft het horen. Eerst zien dan geloven denk ik maar. En als ik daarbij omkom, dan heb ik iig nog een indrukwekkend verschijnsel gezien.
Mas schreef:Bizzybijtje schreef:Zal overigens wel gezellig worden op die Afrikaanse Hoogvlaktes
Nou idd, ik hoop dat ze er wel goed eten hebben,
ik stop voor de zekerheid maar een zakje drop in mn koffer
Sammie schreef:
kekavo schreef:De Maya's waren bijzonder ver voor in hun denken. Ze konden dingen, die wij nu nog niet kunnen begrijpen. Ik denk, dat de kalender niet voor niets ophoud op (21-12?) 2012. Maar dat zal vast niet betekenen dat de wereld vergaat. Het zal wel de overgang zijn naar een ander tijdsperk, zoals de overgang na de bronstijd of na het stenen-tijdperk. Die overgang zal ongetwijfelt niet in 1 dag gebeuren, en misschien merken we het niet eens duidelijk.
En misschien ook wel.
Het einde van de westerse-wereld zoals wij die kennen? Het begin van een periode van vrede?
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren en waarom.
kekavo schreef:En misschien zijn ze er wel gewoon niet aan toegekomen. Ze zijn tenslotte zomaar ineens van het ene op het andere moment verdwenen, zonder enig spoor achter te laten. (te oordelen naar wat archeologen zeggen)